Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Diana i Svendborg https://annoncelight.dk/showad/224592

Dejlig latinapige. Billederne kan sagtens være ægte, dejlig pige med rigtige kvindelige former, smukt ansigt og meget rimelige priser. Jeg fik 20 minutter med en medrivende behandling, god tid og godt selvskab. Stedet var rent og pænt - frisk sengetøj og Diana var nyvasket og frisk. 

Diana fortæller at hun føler sig lidt begrænset af sproget, men kan kommunikere på engelsk og spansk. Oplever en pige der giver rigtigt meget når man møder hende høfligt og ordentligt. Kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har ikke været der og kommer heller ikke til det, så det er bare matematik for mig. Svar 750 kr. :D

Hvilket så måske er et rimeligt uinteressant svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi på et kort visit, for kort men det er sidst på måneden :)

Vi havde aftalt en omgang Dansk / Fransk til 500

Diana er lækker synes jeg. Hun er større end hendes billeder antyder, især synes jeg hendes hofteparti er pænt stort, men absolut velformet :)

Jeg blev modtaget med traditionelt sydlandsk kindkys, hun var dullet op i lingerie, smilende og smuk. Hun har en dejlig fræk udstråling :)

Jeg blir klædt af og begynder lidt nusseri, bagfra, jeg presser ind mellem hendes frodige baller, griber et bryst i en hånd, finder hendes mis med den anden, og hygger mig nu ret meget. Halsen får et par kys. Diana hygger sig vidst også :)

Hun vender sig om, går i knæ, fisker et kondom frem fra gud ved hvor, propper det i munden og suger det ned over mig og er således igang med en dejlig gang fransk. Det kan man kalde glidende overgang - ikke noget småpige fumleri her. :)

Hun sutter dybt og godt samtidig med vi hjælper hinanden med at få hendes tøj af, det lykkedes, hun sutter lidt mere og så må jeg stoppe hende, tage en lille slapper.

Hun er kravlet op i køjen og vender nu sin herlige, frodige bagdel i min retning. Opfordringen er tydelig, jeg hopper på og knokler løs. Det ender som det plejer :)

Hun gør mig fint ren og jeg får et lille kys :)

Hun er godt nok dejlig og hun ved hvad hun laver. Hun er tydeligvis glad for sex, hun giver og tager med stor indlevelse.

Hendes engelsk er ikke så godt, men hun prøver....

En lidt større pige end jeg normalt ville besøge, men der er intet at fortryde, det var rigtig dejlig sex med en sød og smuk kvinde :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Så fik jeg også besøgt Diana den anden dag. Først vil jeg dog sige at jeg til enhver tid vil påstå det ikke er hende på billederne. Diana er typisk sydeuropæisk hvilket indebærer at hun er meget mørk i huden og praktisk taget sorthåret. Når det så er sagt er hun stadig virkelig dejlig og lækker at se på. Så lad jeg ikke skræmme af at det ikke er hende på billederne. Hendes figur passer vist meget godt til det man forventer ud fra billederne. Rigtigt fine tilpas faste bryster der er rigtigt dejlige at røre ved. Og hun kan samtidig lide at man rører ved dem, så det er rigtigt fint. Giver virkelig et rigtigt godt bj med tilpas blanding af mund og hånd. Hendes fisse er dejlig at slikke, desværre var den ikke helt glat, men pigerne kan jo ikke barbere den konstant for at holde den helt glat. Hendes fisse er dejlig stram og virker også som om hun kan lide det. Hun er meget medlevende i alt der foregik i forskellige stillinger. Da det hele vor overstået med et fyldt kondom som resultat blev det forsigtigt fjernet og der blev foretaget en mindre rengøring af den nu knap store store og stive hævner.
Alt i alt er hun absolut et besøg værd. Eneste anke er at hun reelt ikke har styr på hvad hun tager for de forskellige ting. Pr sms aftalte jeg en halv time med superfansk, 69'er og sex i forskellige stillinger til 800 kr. Da jeg så kom kostede superfransk 200 ekstra, og selvom jeg kunne vise hende hvad hun havde skrevet på min tlf ville hun stadig ikke til 800 kr. Det ville jeg ikke betale og var parat til at gå igen. Men så sagde hun at jeg kunne få en halv time til 600 kr uden superfransk. Det blev vi så enige om og rester er som skrevet oven over.
Selvom det hele startede på en lidt uheldig og akavet måde var hendes service 100 % i orden og jeg kan varmt anbefale hende og kan helt sikkert godt finde på at besøge hende igen. Hun fortalte at hun er i Svendborg måneden ud og derefter er hun i Odense fra 1. maj.

Gik derfra med en knus, kram og et lille kys (hvilket hun uddelte flere af) og besked på at jeg skulle komme og besøge hende igen en anden dag. Så ville hun også give mig lidt massage.

Hav en god weekend og vær god ved de søde piger. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Lyder til at være en dejlig pige, der skal besøges når hun kommer til Odense. Men hvor høj er hun mon?

nok omkring 168 - 170 vil jeg mene :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, var lige forbi Diana i går,

jeg syntes slet ikke jeg kan genkende noget af det jeg læser her inde,

op på sengen og så på med hatten, lidt sut og en slatten pik, der bare skulle stoppes

ind og så rides eller hvad hun vil kalde det hopper rig.

Så gik hjem og hjalp mig selv færdig.

Det var elendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 1 time siden:

Hej, var lige forbi Diana i går,

jeg syntes slet ikke jeg kan genkende noget af det jeg læser her inde,

op på sengen og så på med hatten, lidt sut og en slatten pik, der bare skulle stoppes

ind og så rides eller hvad hun vil kalde det hopper rig.

Så gik hjem og hjalp mig selv færdig.

Det var elendigt.

Træls - synes slet ikke jeg kan genkende noget af det du der skriver. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...