Hop til indhold
Guest hornykaj

Hvidovrevej 233

Recommended Posts

Guest hornykaj

Hej brødre

Har hørt på jungletrommerne at min gamle favorit mamasan (Ann) er tilbage ved øhh styrepinden. Er der nogle der kan bekræfte og evt berette om hun stadig kan lokkes til en svedig omgang øko og FP?

hk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Ann er tilbage ... nybagt moder til en tre måneder gammel baby ... hun havde lidt problemer med lænden i sidste uge, så jeg tilbød lidt massage; men det var vist seriøst og det var heller ikke hende jeg havde booket.

Jeg var selv (positivt) overrasket over at se Ann ... hun har ikke været på stedet i næsten et år ...

Vinnie (som også blev nævnt ovenfor) var der derimod ikke .... på ferie i Thailand ... så en noget tam oplevelse ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Aandersen skrev, den 17/5/2017 at 11:34:

Har nogen mødt Sofia? Hun ser ualmindelig lækker ud..

Yeps, det ville jeg også gerne lige høre mere om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
TboneDK skrev, for 58 minutter siden:

Yeps, det ville jeg også gerne lige høre mere om ;)

Sofia var der i sidste uge da jeg var der .... en meget langbenet nipsting .... ikke min stil; men er man til nips eller til laaaange ben, er det nok et godt valg.... alder? primo 20'erne som jeg kunne bedømme det ... 

Ring og sig hej til Ann samtidig med I bestiller tid ... det kan ikke gå helt galt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sofia for et par uger siden. Meget sød og fræk pige. Petite med små lækre bryster og en lille stram røv. Jeg bestilte en time med massage og sex til 1.300 kr. Sofia spurgte om det var ok. at en af de andre piger hjalp med massagen... og det var det selvfølgelig. En ældre thai gav en fast hård rygmassage samtidigt med Sofia aede og nussede om mig samtidigt, specielt omkring røv og mellemkød. Derefter blev den ældre thai sendt ud. Sofia afklædte sig ved siden af sengen, mens hun hele tiden sørgede for at være erotisk og vise bryster og fisse, hun er meget fræk og ved hvad hun laver. Sofia fortsatte massagen på forsiden, og endte med et dejligt blowjob som optakt til sex. Vi havde sex i flere stillinger inden jeg måtte overgive mig, da hun red mig baglæns. Udsigten hendes lille faste, brune røv der hoppede op og ned blev for meget.

Jeg kommer helt klart igen, og vil nyde mere af hende og hendes fantastisk krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...