Hop til indhold
sexlife

Hot latina, not!

Recommended Posts

Hej

Var på vej sydover og tog en lille omvej for at besøge denne unge dame:

http://www.behaarteladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Salzgitter-Hure-Hostesse-Bella-7823861.html

Hun ser jo fræk ud, altså i min optik, men jeg kan bedst lide dem med sul på. Behåret, og ja tak, sørme længe siden - det er jo næsten fetish nu om studer.

Så - var det en omvej værd, som Michelinguiden ville have skrevet? Nej! Hun var sådan set sød imødekommende nok, men ikke specielt servicemindet. Jeg ville have en hurtig omgang til 50€ inkl. fransk.

Det blev til lidt slyngen om sig med brysterne på underlivet og så lagde hun sig ellers ned med spredte ben. Måtte man slikke lidt? Nej, men så lidt da, meget lidt! Fransk? Intet?

Hun var dejlig blød og havde et pænt højt venusbjerg, som sammen med hårene fik mig til at komme hurtigt.

Hun spurgte til mulighederne i DK og jeg svarede, at der var stor konkurrence. Intet problem mente hun, hun ville ikke få problemer med kunder.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at de fleste i DK foretrækker dem slankere. Mht. til service, som hun selv mener er enestående, så tvivler jeg på, at hun får mange stamkunder.

Pige: 6 ud 10 (du skal kunne lide kvinder med former)

Sted: 4/10

Sex: 3/10

Selvtillid: Hun sprænger skalaen! 

Tja, man skal jo prøve lidt nyt engang imellem, men skulle istedet have besøgt en af mine faste piger i Kiel, som have givet hele pakken med glæde for samme pris. Sådan er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...