Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Louise i fredericia. Jeg ringede på dørtelefonen  og blev lukket ind i opgangen og fandt hendes lejlighed, døren blev åbnet og i entreen stod en meget høj pige med halv langt sort hår og frække øjne inde bag brillerne. Blev vist ind i hyggerummet og fik afregnet og smidt tøjet. Louise startede med et lækkert blow hvor hun både suttede godt på hovedet og hvor hun prøvede at få pikken så langt ned i halsen som muligt, dette lykkedes dog ikke helt med alle 19 cm. Elter en god sutte tur blev der monteret kondom og louise blev standret på alle 4 i sengen hvor efter jeg kunne kneppe hende længe og dybt til der ikke var mere energi i den gamle, hun kunne klare alle cm i fissen og klagede ikke sønderligt når den gik helt i bund så snart skød jeg en stor ladning dybt op i hende. Vi lå lidt og smal talkede og så blev det tid til af forlade den skønne. Louise er en høj pige med dejlig store bryster der dog hænger en del, hun er ikke en parisermodel men har lidt til gården og gaden men er fantastisk sød at snakke med og hendes priser er bestemt i bunden af skalaen. Behand hende godt så gør hun det samme ved jer og jeg kommer helt sikkert igen.

 

 

19 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
troels skrev, for 11 timer siden:

Hvor holdet hun så til 

Hvis du nu læser trådstarterens indlæg vil du  kunne finde ud af netop dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...