Hop til indhold
fynboen-45

Intimmassage-Sara Kolding - guds gave til manden :-)

Recommended Posts

Er netop kommet hjem efter endnu et super godt besøg hos Sara.

Besøget var planlagt før påske, så har haft nogle dage til at glæde mig.

Sara åbnede døren med et dejligt smil på hendes kønne ansigt. Så allerede der var den første grund til jeg tager køreturen fra Fyn til Kolding. Jeg har også før kørt til det Sønderjyske hvor hun var at træffe på et tidspunkt.

Og lur mig om det ikke er hele køreturen værd ;)

Vi startede med lidt snak som vi plejer, og hun sætter jo altid lidt tid af til at snakke lidt og bad. Så det bliver ikke taget fra den tid man køber.

Så her er en grund mere til at besøge Sara.

Efter snakken får vi flyttet os over til sengen hvor vi nyder hinanden, og får smagt lidt på hinanden :P

Sara går meget op i hygiejne og sikkerhed så der var selvfølgelig dut på:)

jeg kommer kun for at få en god oplevelse og skal ikke have andet med hjem:)

Så hendes høje hygiejne og sikkerhed er endnu grund :)

Jeg kunne nævne mange flere grunde til at være god ved sig selv og besøge Sara.

Men så ville det blive en meget laaaaaaang anmeldelse

Intimmassage-Sara Kolding

Så hvis du vil forkæle dig selv, og møde en smuk og dejlig kvinde som uden tvivl nyder det hun laver.

så kan jeg varmt anbefale at besøge Sara

Og så vil du hurtigt opdage hun er "GUDS GAVE TIL MANDEN";)

Redigeret af fynboen-45
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er efterhånden klar over, at hun er verdens bedste GP'ER.

Du har flere meget positive anmeldelser af Sara. Du har nemlig kun anmeldt Sara.

Meeeen godt klaret..

:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt jeg har flere positive anmeldelser af Sara.

for jeg har besøgt Sara flere gange.

Jeg kun har haft positive oplevelser hver gang, og menningen med eroguide er jo netop at dele både gode og dårlige oplevelser.

men jeg beklager da at Sara ikke har leveret nogen dårlige oplevelser jeg kan skrive om ;)

Og da Sara altid har givet en oplevelse som fuldt ud lever op til mine forventninger/ønsker, ja så har jeg ikke haft behov for at besøge andre GPer, som jeg så kunne anmelde herinde.

Så hvis man besøger en GP flere gange, er det vel også ok at anmelde det flere gange ?

Jeg HAR fundet guldet, og det smider man jo ikke på gaden vel ? ;)

Jeg kunne vælge at beholde mine fede oplevelser for mig selv :ph34r:, men har valgt at give andre muligheden for at læse dem.

hvad du vælger at bruge det til, ja det er jo bare op til dig.

Og selvom jeg spurgte Sara om hun ikke lige ville prøve at gøre noget dårligt, som jeg så kunne skrive om.

Så tror jeg desværre ikke hun kunne gøre det, for jeg tror bare det er naturligt for Sara at give en god oplevelse. :)

 

 

Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen-45 skrev, for 48 minutter siden:

Det er korrekt jeg har flere positive anmeldelser af Sara.

for jeg har besøgt Sara flere gange.

Jeg kun har haft positive oplevelser hver gang, og menningen med eroguide er jo netop at dele både gode og dårlige oplevelser.

men jeg beklager da at Sara ikke har leveret nogen dårlige oplevelser jeg kan skrive om ;)

Og da Sara altid har givet en oplevelse som fuldt ud lever op til mine forventninger/ønsker, ja så har jeg ikke haft behov for at besøge andre GPer, som jeg så kunne anmelde herinde.

Så hvis man besøger en GP flere gange, er det vel også ok at anmelde det flere gange ?

Jeg HAR fundet guldet, og det smider man jo ikke på gaden vel ? ;)

Jeg kunne vælge at beholde mine fede oplevelser for mig selv :ph34r:, men har valgt at give andre muligheden for at læse dem.

hvad du vælger at bruge det til, ja det er jo bare op til dig.

Og selvom jeg spurgte Sara om hun ikke lige ville prøve at gøre noget dårligt, som jeg så kunne skrive om.

Så tror jeg desværre ikke hun kunne gøre det, for jeg tror bare det er naturligt for Sara at give en god oplevelse. :)

 

 

Tusinde tak for endnu en super sød anmeldelse af dine tilfredse oplevelser hos mig fynboen.

Du er velkommen igen og ja godt klaret af dig, at skrive om mig igen, som bølle skriver....man kan vel ik skamrose, kan man !!! Smiler :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Sara i Kolding, godt nok i efteråret, men jeg vil nu også sige at jeg har fået en super god oplevelse.

 

Ankom til stedet, men desværre var Sara ikke helt klar så ventede i bilen, hun skrev da hun var klar.

Vi fik en lille snak om hvad det skulle ske, og så ellers en tur i bad, dvs, i Sara´s gyldne dråber, hun gav mig en fantastisk gang urin, jeg sad på gulvet, og hun stod over mig og gav mig en omgang svensk imens hun lod urinen fosse ud over mig, meget ophisende.

derefter en tur på massagebriksen, og en god gang massage, og til sidst en tur i sengen med både det ene og det andet.

Så også fra mig TOP KARAKTERER til Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt Sara 3 gange.

Og jeg kan heller ikke skrive eller finde noget dårligt at skrive :-)

Hun er fantastisk serviceminded, går meget op i hygiejne og en sikker oplevelse. Dejligt at man starter ud med en god snak (hun lytter!) efterfulgt af en massage og til sidst lidt mere fri leg. 

Jeg skal vist snart afsted igen :-)

Go dag 

Hilsen Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Sara 1 gang men må sige at hun får også TOP KARAKTERER her fra.:-)

tror sku snart jeg skal afsted igen.:-)

go dag til jer alle

mvh

hælde vand ud af ørerne

 

 

Redigeret af middelfart
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...