Hop til indhold

Recommended Posts

batmann7913 skrev, for 34 minutter siden:

Er vi virkelig kun to der har interesse / oplevelser med trampling? Kom nu, del ud af jeres erfaringer ;-).........hvor får man den gode oplevelse???

Jamen hvad er trampling da? Når en står og tramper på én?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Borende X"

Ja hvad er trampling egentlig. For mig kan det være at blive trådt på det meste af kroppen (dog ikke benene) gerne med stilethæle, men det er også ret fedt at mærke et par varme nylon -fødder. Personligt synes jeg rigtig godt om en "tungere pige" det må jo gerne kunne mærkes ;-) (har haft nogle gode oplevelser hos www.ladygitte.dk) og så for alt i verden skal det foregå roligt, ikke noget stepdans til mig.

Men hvad synes I andre?

Redigeret af batmann7913

Del dette indlæg


Link til indlæg
batmann7913 skrev, den 18.6.2017 at 13:53:

Er vi virkelig kun to der har interesse / oplevelser med trampling? Kom nu, del ud af jeres erfaringer ;-).........hvor får man den gode oplevelse???

Mama lee thai dame på 60 år er fantastisk tramper hopper ja gør alt i denne kategori... Hun er nips på 40 Kg... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at det er en lidt ældre tråd der er gravet frem her. Der har været en rigtigt inspirerende beretning om trampling af @Lady C siden da:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/130448-til-alle-gp-nu-kan-i-give-igen/?tab=comments#comment-1235129

Mine egne erfaringer er begrænsede. Det er kun i forbindelse med mit hidtil eneste besøg på et Thai sted at jeg oplevede at hende den lille spirrevip der masserede mig også brugte fødderne som det var den naturligste ting i verden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/126433-min-thai-massage-debut-på-ankhor-wellness-i-valby-dejlig-oplevelse/?tab=comments#comment-1192463

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

At trample på en stor stærk mande krop er det fedeste. <3

Meeeeen man skal også vide hvad man gør. Og hvordan man gør. Og hvor på kroppen man skal trample. Selv en stor stærk mande krop kan gå i stykker :huh:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...