Jan 83 Skrevet 17. April, 2017 Nogen der kender til hende her. http://www.skibhuspigerne.dk/Natasja.htm ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 18. April, 2017 Tog en for holdet. Det skulle jeg aldrig havde gjort. Bliver væk, ikke vær at bruge penge på. Det virkede som om hun var skæv, og jeg måtte flere gange spørge om hun var ok. Tror sku også at hun faldt i søvn midt i et blow. Gentagelse: aldrig. Det er ikke hvad jeg forbinder med kvaliteten hos Skibhuspigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 135 Skrevet 18. April, 2017 Okay , nej det forbinder jeg heller ikke med de danske piger i skibhus. Hvordan med udseende, kan du fortælle lidt mere der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 18. April, 2017 Jambajamba skrev, for 1 time siden: Okay , nej det forbinder jeg heller ikke med de danske piger i skibhus. Hvordan med udseende, kan du fortælle lidt mere der? Meget slank. (For tynd til min smag.) Flotte øjne der har svært ved at fokusere. Alt i alt en ganske flot pige men det kan ikke opveje den ringe oplevelse. Hun virkede meget forvirret og spurgte om de samme ting flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg