Hop til indhold
thomas2209

4 hænder i Randers:)

Recommended Posts

Skøn oplevelse hos Lisa og Mint:)

Havde egentlig bestilt tid hos Lisa men da jeg kom vare der sørme også en anden lille fræk frø:) jeg blev spurgt om jeg ville prøve dem begge..(2200) for en time..lidt hårdt for pungen når jeg nu kun havde regnet med at skulle bruge standard 1200..

Begge piger er supersøde..lisa den mest snaksalige og serviceminded.Mint den mere stille type..

Deres kroppe kan man ikke sætte noget negativt på:) super stramme og sprøde:)

Sexen vil jeg ikke komme så meget ind på da det nok er forskelligt fra person til person hvad man syns om:) men jeg fik i hvertfald hvad jeg kom efter..knaldede dem begge:) 1 time og 15 min efter var jeg ude på gaden igen.godt rundtosset efter hvad der lige var sket.Fik bad og cola efter den skønne tur..

Har længe ledt efter 4 hænder i Randers egnen.og skal helt sikkert forbi igen når pungene er fyldt op igen:)

Fandt dem på Annonceligth..Thai lisa og mint..

Jeg blev pænt bedt om ikke at sige adresse hvis jeg skrev andmeldelse om dem..hvofor ved jeg ikke men jeg har tænkt mig og respektere det..

Håber andre Thailovers får den samme oplevelse:)

Fortsat go påske til alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 5 timer siden:

Jeg blev pænt bedt om ikke at sige adresse hvis jeg skrev andmeldelse om dem..hvofor ved jeg ikke men jeg har tænkt mig og respektere det..

Det er da af hensyn til stedets diskretion ... nu ved jeg ikke om stedet er diskret udadtil eller om det er et regulært massagested, men det er trods alt nemmere at holde det diskret i forhold til naboer og andre der kan have ondt i røven, hvis adressen ikke lige popper op som 'bordel' når man googler den. Er det et massagested så er det nemmere at bevare et indtryk af at det er et anstændigt sted hvis ikke stedets adresse gentagne gange dukker op i forbindelse med googlesøgninger. Og i endnu højere grad er diskretion vigtigt hvis det foregår i en lejlighed hvor der er naboer i samme opgang ...
Desuden undgår de jo at folk bare kommer væltende forbi og 'forstyrrer' fordi de lige har set adressen på nettet og har lyst til at få taget trykket ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...