Guest White hunter Skrevet 17. April, 2017 Har ledt vidt og bredt, men uden held...... Er der nogen der har viden om en Arabisk pige som det er muligt at aflægge besøg ved ?? Så hører jeg meget gerne om det...... Evt en PM hvis det ikke tåler at blive delt i hele forum WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 17. April, 2017 White hunter skrev, for 18 minutter siden: Har ledt vidt og bredt, men uden held...... Er der nogen der har viden om en Arabisk pige som det er muligt at aflægge besøg ved ?? Så hører jeg meget gerne om det...... Evt en PM hvis det ikke tåler at blive delt i hele forum WH Forkert forum - Hvordan kan vi vide du ikke bare er en fundamentalistisk muslim der er ude på at udøve social kontrol? Den slags info bør IKKE deles i vore tider. De er der sikkert, men de vil ikke frem i lyset, af gode grunde.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 17. April, 2017 Måske har du en pointe..... De er ihvertfald svære at finde. hvad ville være det rigtige forum ?? Og så bare for god ordens skyld, så er jeg en helt almindelig fredelig jydsk bondeknold men det kan alle selvfølgeligt skrive...... send gerne en PM hvis du har nogle gode råd ift. Hvordan jeg kan finde det jeg søger. mvh. WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. April, 2017 White hunter skrev, for 23 minutter siden: Hvad ville være det rigtige forum ?? Du er i det rigtige. Men supplerende kunne du prøve det med "Sugarbabes". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 17. April, 2017 White hunter skrev, 1 time siden: hvad ville være det rigtige forum ?? Jeg mente bare at dit indlæg burde ligge under "efterlysninger Sugarbabes", ikke Jylland Du kan jo prøve dem der ligner noget du søger efter, de har jo alle billeder. Hvis Arabiske piger overhovedet skriver nationalitet prøver de nok at lade som om de er fra Latinamerika.....bare et gæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 17. April, 2017 Tak for hjælpen, er nu under Sugar babes WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 18. April, 2017 Måske en mulighed? https://annoncelight.dk/showad/225773 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 18. April, 2017 Århusman skrev, for 9 timer siden: Måske en mulighed? https://annoncelight.dk/showad/225773 Bestemt en mulighed, takker for tippet...... Foretrækker godt nok lidt mindre piger, men der er jo ikke det helt store udvalg, så måske værd at prøve WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman7364 18 Skrevet 20. April, 2017 er der nogen der rent faktisk har prøvet den annoce der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg