Hop til indhold
Gæst

Grønne øjne og spa?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Ved ikke om hun evt. arbejder HER - siden man skal kontakte hende, og tjekke hvornår hun er at træffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 6 timer siden:

Ved ikke om hun evt. arbejder HER - siden man skal kontakte hende, og tjekke hvornår hun er at træffe.

Det kunne det meget vel være, hun ligner i hvert fald en af dem på billederne? Du har ikke været der? Hun hed også kattepige på SD? Men det er svært at få en aftale i hus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 15 timer siden:

 Hun hed også kattepige på SD? Men det er svært at få en aftale i hus :)

Nåh ja! Nu hvor der er kommet flere billeder er hun let at genkende. Derinde er hun lidt ældre, men hendes profil er stadig aktiv. CSC er vel nærmest det eneste bud på "erotisk spa" i Kbh?

Jeg havde faktisk en aftale med hende via SD, men blev selv syg. :-( Et stykke tid efter sms'ede hun mig for at høre om vi ikke skulle lave en ny, men da var jeg ude at rejse - og så kom der andre fisk i dammen ... Men jeg oplevede det ikke som så svært at få en aftale. Hun fik dog rodet lidt og på et tidspunkt sendt mig en sms, der skulle være sendt til en anden :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...