Hop til indhold
Romeomand

Trans Jessica i Flensborg.

Recommended Posts

Har holdt mig lidt i skindet mht. Ladyboys og trans aktiviteter, da,jeg har haft et semi forhold til en ladyboy i Hamburg og har fået mit behov dækket der 

Nu er der fri bane igen og har derfor besøgt Jessica i Flensborg.  Jeg er helt klart til asiatiske ladyboys, thai, Japan og kinesiske, har jeg prøvet og det er der min pik bliver hoar.

Havde lyst til lidt thai, så fandt Jessica på fair Girls.de.

Ser lidt kold ud på billederne, men jeg havde en lille dusk med og viste mig fra min mest  charmerende side... og så er hun meget pænere i  virkeligheden. 

Fik et kæmpe chock, da døren blev åbnet og en trans med skæv paryk og rynker åbnede døren og jeg var allerede ved at bakke ud..

Det  viste sig at være en veninde,,, pyhää. 

Jessica var nøgenbilleder og havde  gemt piken mellem benene så man kunne ikke se at det var en ladyboy, virkelig flot, 

En dør blev åbent og Nancy kiggede ud, en thai lady, som også så forrygende ud... jeg spurgte på engelsk om vi måske kunne lave en 3er???

Efter lidt tøven og et bud på 300 euro fra mig var der ok...

Vi hyggede os alle tre i lidt mere end 1,5 time, der blev kneppet med gummi, men alt det orale var uden, anal til begge var dejligt, Jessica blev mere og mere modig, 

Hun sagde at det var første gang med en pige og at hun normalt ikke var til det overhovedet, men det var dejligt afslappet hele vejen. 

Hun havde en lille men lækker pik og delighted krop,  Nancy var meget stram i røven,  og havde små faste bryster. ..

En god oplevelse og der er mulighed for gentagelse, da de begge er på stedet 2 uger endnu...

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...