Hop til indhold
Knajten

Gentlemen Gangbang Søndag d 30 April

Recommended Posts

Hej Gentlemen brødre

 

For ikke så længe siden var jeg med til et Gentlemen Gangbang på Vejle kanten
og det var ikke sådan et knep om kap GB men et med respekt for hinanden og med
kvalitets tid. Der lukkes kun en 4-5 stykker ind og helst +40 +50 --
Sidst ankom vi 10 minutter i 12 for lige at hilse på den søde og betale til hende direkte
det foregik i et sommerhus og pigen er en mørkhåret sød slank pige med små søde bryster
og en lækker stram Fisse. Der var tilmeldt 5 mand men vi var kun 3 der mødte op så det
var som sædvanligt, nogen tilmelder sig og har ingen respekt men bliver bare væk Jeg og håber
man har noteret sig disse personer således de ikke kan komme i betragtning en anden gang.
Men vi 3 der var der fik en oplevelse for livet, pigen er en mester i at sutté pik og vi skiftedes
til at Kneppe hende hun var dejlig naturlig våd og det er et af de bedste GB jeg har været med
til længe. og hun kunne skam rejse en falden pik igen og igen som sutte som en drøm til
flere udløsninger.. Himmelsk..

Nå men Søndag d 30 April inviterer Ferieparret igen til Gentlemen GB og du kan kontakte dem
på mail [email protected] og der fortælle lidt om dig selv og tilmelde dig du får så foto
retur af pigen og du skal selvfølgelig opgive telefonnummer så de kan sende dig adressen på
dagen. Og husk tilmeld dig kun hvis du virkelig vil deltage. selvfølgelig er det dejligt når nogen
falder fra altså for vi andre, men hvis de skal fortsætte med GB fremover så overhold det
du tilmelder dig.


Jeg skal selv med igen og er tilmeldt så jeg drømmer allerede om det lækre jeg igen skal opleve.

Ses VI ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...