Hop til indhold
ramp

Latina Gabriella - Agerbæk

Recommended Posts

Hej, er ny på siden og ville lige smide min anmeldelse af hende her, for synes den anden jeg har læst herinde er meget positiv:

https://annoncelight.dk/showad/225738

Tidsbestilling og info gik som det skulle. Da jeg kom derud var hun sød og smilene, og tilbød noget at drikke inden. Bad om 90 min. og hun smed tøjet.

Vil sige at det første af hendes billeder er meget misvisende, da hun har noget mindre bryster og vejer mere. Det dræbte en del af min lyst :(. Måske har hun fået en bryst reduktions operation, for hun havde nogle ar på undersiden af brysterne, men anyway. Vi kælede lidt og jeg fik handjob og noget tit job, som var okay. Fik så superfransk der var rigtig dejligt og havde sex i forskellige stillinger. Afsluttede på hendes bryst, da hun ikke ville have det i ansigtet da jeg spurgte, som jeg selvf. respekterer.

Hun virkede lidt uengageret og som om det ikke måtte tage for lang tid. Skulle nok have stukket pengene i lommen og gået igen, men man skal jo prøve mange for at finde guldet :P

Stedet: 7 – Virker rent, og ligner hendes soveværelse

Pigen: 5 – Smilene, men virker lidt uengageret

Sexen: 6 – Okay, er god til blow

Gentagelse: 0 - Billederne er hende, men må være gamle, og de bryster er ikke halv så store som på billedet.

 

Og Tak for alle de gode anmeldelser herinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @ramp er du ikke helt tilfreds med hvordan pigen ser ud når du møder hende kan du bare gå igen:idea:.

Det er vel oppe af  bakke for GPen at man ikke er tændt på hende;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Krone du har ret, jeg burde have gået igen og gør det også næste gang at billede ikke stemmer overens med GP'en. Jeg ved godt jeg har været lidt hård ved hende i anmeldelsen, men det er voldsomt irriterende når men bruger gamle billeder, gemmer noget eller manipulere med billederne :x

Behandler alle GP'er med den største respekt, men ja det var nok lidt oppe af bakke for hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...