Hop til indhold
Stokerfyr

Bangkok / pattaya

Recommended Posts

Fik lige muligheden for og komme på en tur til Bangkok for arbejder den 6/5 og så en lille uges tid til mig selv regner med en dag eller 2 i Bangkok og så pattaya men hvem ved  

glæder mig helt vildt bare til og hygge og slappe af i en uge ...og så endda kunne slippe afsted med og kalde det arbejde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal jeg nok ;) begge dele 

skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils  tænker der er andre end mig derned 

passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stokerfyr skrev, for 6 timer siden:

Det skal jeg nok ;) begge dele 

skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils  tænker der er andre end mig derned 

passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring 

Her er masser af info om Pattaya:  http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2186-Pattaya-Reports

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...