Stokerfyr 12 Skrevet 16. April, 2017 Fik lige muligheden for og komme på en tur til Bangkok for arbejder den 6/5 og så en lille uges tid til mig selv regner med en dag eller 2 i Bangkok og så pattaya men hvem ved glæder mig helt vildt bare til og hygge og slappe af i en uge ...og så endda kunne slippe afsted med og kalde det arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 16. April, 2017 God fornøjelse. Lad os få en rapport når du er kommet hjem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 16. April, 2017 Det skal jeg nok begge dele skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils tænker der er andre end mig derned passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 16. April, 2017 Stokerfyr skrev, for 6 timer siden: Det skal jeg nok begge dele skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils tænker der er andre end mig derned passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring Her er masser af info om Pattaya: http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2186-Pattaya-Reports 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokerfyr 12 Skrevet 6. Maj, 2017 Så er jeg på vej . Det blir så godt og komme afsted . Selvom det blir alt for kort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg