Hop til indhold

Bangkok / pattaya

Featured Replies

Skrevet

Fik lige muligheden for og komme på en tur til Bangkok for arbejder den 6/5 og så en lille uges tid til mig selv regner med en dag eller 2 i Bangkok og så pattaya men hvem ved  

glæder mig helt vildt bare til og hygge og slappe af i en uge ...og så endda kunne slippe afsted med og kalde det arbejde 

Skrevet
  • Author

Det skal jeg nok ;) begge dele 

skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils  tænker der er andre end mig derned 

passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring 

Skrevet
Stokerfyr skrev, for 6 timer siden:

Det skal jeg nok ;) begge dele 

skriver thai nr når jeg kommer dermed . Kunne være hyggeligt og mødes til en pils  tænker der er andre end mig derned 

passer mig fint og rejse alene . Men altid og måden med nogle der måske har lidt Thailands erfaring 

Her er masser af info om Pattaya:  http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2186-Pattaya-Reports

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så er jeg på vej . Det blir så godt og komme afsted . Selvom det blir alt for kort 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.