Hop til indhold
19517

Hvad er din mening til trustpilot's anmeldelser

Recommended Posts

Har lige læst lidt anmeldelser af sugardaters.com.

Det lader til, at man kun kan få kontakt hvis man skriver et svimlende beløb som tilbud. 

Hvad er dine erfaringer med dette? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 4 timer siden:

Hvad er dine erfaringer med dette? 

Du kan læse et hav af erfaringer i dette forum, det er bare at gå i gang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@trold2 Ville bare se hvad "man" skrev. Men nu HAR jeg lavet en profil. Så sidder og skriver på livet løs og har allerede fået kontakt til den smukkeste kvinde jeg nogen sinde har set. Men hun virker bare aaaalt for prof til til mig. Så kan jeg jo lige så godt tage én fra den efterhånden lange liste jeg har lavet med prof kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Vil  bidrage  lidt  til  jeres  debat.  Er  på  sd  -  hvorfor er  der  så  mange  mænd  der  tror  det  er  et  kræmmermarked  hvor  de  kan bestille  diverse  ydelser  for  500 kr? 

Jeg  vælger  blot at  takke  nej  tak... 

Kunne  være  rart  med  mænd  der  er  afklaret.

Og  nej  jeg  er  ikke  professionel eller  ligner  en  fotomodel men  knepper  ikke  for  500 kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

 hvorfor er  der  så  mange  mænd  der  tror  det  er  et  kræmmermarked  hvor  de  kan bestille  diverse  ydelser  for  500 kr? 

Æh, fordi mange mænd gerne vil have diverse ydelser for så lille en indsats som muligt. Er det ikke ret indlysende? Der er også mange der ringer til professionelle prostituerede og prøver at få alt muligt til halv pris. Mange tænker sikkert, at sitet er fuld af "amatører", som er lettere at lokke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

fordi der er mange der siger ja til 800 for en time med alt incl økologist såmænd

og en del der ikke vil , og bare slynger 10000 ud , og spiller ens tid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kan godt høre at I er mænd, tolker sådanne henvendelser som mænd der er dybt useriøse... Men godt I har heldet med jer alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Kan godt høre at I er mænd, 

Hvad mener du med "I"? Har du ikke læst mit svar, eller er det andre du inkluderer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for...

 

 

ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel
og nogle gør det fordi de syntes det er spændende

du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for...

 

 

jaja ja , hvis du sælger dig selv bare du får den rigtige pris, så mangler du respekt for dig selv ikke ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
trold2 skrev, for 1 time siden:

ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel
og nogle gør det fordi de syntes det er spændende

du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , 

skriver blot at det er op til den enkelte at vælge til og fra.. Men er nok lidt moralsk når mænd udgiver sig for at være gavmilde og de så tilbyder 500 - 100 for flere timers sex - det kan ikke fås hos en professionel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
trold2 skrev, 1 time siden:

jaja ja , hvis du sælger dig selv bare du får den rigtige pris, så mangler du respekt for dig selv ikke ?? 

Det handler ikke om beløbets størrelse - men i høj grad om legen tænder mig og jeg er tiltrukket af den jeg skriver med - og så kommer lommepengene jo med som et ekstra gode. Så lad være med at dømme mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det handler ikke om beløbets størrelse - men i høj grad om legen tænder mig og jeg er tiltrukket af den jeg skriver med - og så kommer lommepengene jo med som et ekstra gode. Så lad være med at dømme mig..

det håber jeg da , men du går op i prisen herinde som det eneste, så jeg tvivler ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

skriver blot at det er op til den enkelte at vælge til og fra.. Men er nok lidt moralsk når mænd udgiver sig for at være gavmilde og de så tilbyder 500 - 100 for flere timers sex - det kan ikke fås hos en professionel.

hvorfor , er du en fagforening, du er stadig moralsk overfor andres valg simpelthen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
trold2 skrev, for 4 minutter siden:

hvorfor , er du en fagforening, du er stadig moralsk overfor andres valg simpelthen

Jeg  vælger  blot  de  mænd  fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
trold2 skrev, for 6 minutter siden:

det håber jeg da , men du går op i prisen herinde som det eneste, så jeg tvivler ?

Hvorfor  tror  du  at  det  er  det  eneste  der  fanger  mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
trold2 skrev, for 3 timer siden:

ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel
og nogle gør det fordi de syntes det er spændende

du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , 

Har  jo  også  en  alder  der  gør  at  jeg  tænker  gammeldags - beklager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  vælger  blot  de  mænd  fra. 

Og hvorfor  er  det  ok at  mange  mænd  er  optaget  af  prisen  og  vi  kvinder ikke  må  have  fokus  på  belønningen???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Og hvorfor  er  det  ok at  mange  mænd  er  optaget  af  prisen  og  vi  kvinder ikke  må  have  fokus  på  belønningen???

Du behøver ikke efterligne Trolden og spamme tråden. Du kan redigere et allerede sendt indlæg i op til en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Du behøver ikke efterligne Trolden og spamme tråden. Du kan redigere et allerede sendt indlæg i op til en time.

Jeg er ny herinde - beklager. Trolden fik blot provokeret mig voldsomt... Lukker debatten fra min side nu - bliver ikke enig med trolden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor  tror  du  at  det  er  det  eneste  der  fanger  mig?

fordi det er det eneste du kommenterer på ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...