19517 575 Skrevet 16. April, 2017 Har lige læst lidt anmeldelser af sugardaters.com. Det lader til, at man kun kan få kontakt hvis man skriver et svimlende beløb som tilbud. Hvad er dine erfaringer med dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 16. April, 2017 Det lyder sandsynligt, at de går efter pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 16. April, 2017 næ kan sagtens få aftaler til 2000 eller 1500 sidst i går aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 16. April, 2017 hvad har trustpilots med det at g'øre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. April, 2017 19517 skrev, for 4 timer siden: Hvad er dine erfaringer med dette? Du kan læse et hav af erfaringer i dette forum, det er bare at gå i gang ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 16. April, 2017 @trold2 Ville bare se hvad "man" skrev. Men nu HAR jeg lavet en profil. Så sidder og skriver på livet løs og har allerede fået kontakt til den smukkeste kvinde jeg nogen sinde har set. Men hun virker bare aaaalt for prof til til mig. Så kan jeg jo lige så godt tage én fra den efterhånden lange liste jeg har lavet med prof kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 Vil bidrage lidt til jeres debat. Er på sd - hvorfor er der så mange mænd der tror det er et kræmmermarked hvor de kan bestille diverse ydelser for 500 kr? Jeg vælger blot at takke nej tak... Kunne være rart med mænd der er afklaret. Og nej jeg er ikke professionel eller ligner en fotomodel men knepper ikke for 500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 1 time siden: hvorfor er der så mange mænd der tror det er et kræmmermarked hvor de kan bestille diverse ydelser for 500 kr? Æh, fordi mange mænd gerne vil have diverse ydelser for så lille en indsats som muligt. Er det ikke ret indlysende? Der er også mange der ringer til professionelle prostituerede og prøver at få alt muligt til halv pris. Mange tænker sikkert, at sitet er fuld af "amatører", som er lettere at lokke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 fordi der er mange der siger ja til 800 for en time med alt incl økologist såmænd og en del der ikke vil , og bare slynger 10000 ud , og spiller ens tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 Kan godt høre at I er mænd, tolker sådanne henvendelser som mænd der er dybt useriøse... Men godt I har heldet med jer alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Kan godt høre at I er mænd, Hvad mener du med "I"? Har du ikke læst mit svar, eller er det andre du inkluderer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for... ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel og nogle gør det fordi de syntes det er spændende du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Læste ikke dit svar ordenligt Bebop... mener blot at mænd der skambyder for ægte sex mangler respekt for andre mennesker - men andre kvinders valg hvad de vælger at sælge sig selv for... jaja ja , hvis du sælger dig selv bare du får den rigtige pris, så mangler du respekt for dig selv ikke ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 trold2 skrev, for 1 time siden: ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel og nogle gør det fordi de syntes det er spændende du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , skriver blot at det er op til den enkelte at vælge til og fra.. Men er nok lidt moralsk når mænd udgiver sig for at være gavmilde og de så tilbyder 500 - 100 for flere timers sex - det kan ikke fås hos en professionel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 trold2 skrev, 1 time siden: jaja ja , hvis du sælger dig selv bare du får den rigtige pris, så mangler du respekt for dig selv ikke ?? Det handler ikke om beløbets størrelse - men i høj grad om legen tænder mig og jeg er tiltrukket af den jeg skriver med - og så kommer lommepengene jo med som et ekstra gode. Så lad være med at dømme mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Det handler ikke om beløbets størrelse - men i høj grad om legen tænder mig og jeg er tiltrukket af den jeg skriver med - og så kommer lommepengene jo med som et ekstra gode. Så lad være med at dømme mig.. det håber jeg da , men du går op i prisen herinde som det eneste, så jeg tvivler ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: skriver blot at det er op til den enkelte at vælge til og fra.. Men er nok lidt moralsk når mænd udgiver sig for at være gavmilde og de så tilbyder 500 - 100 for flere timers sex - det kan ikke fås hos en professionel. hvorfor , er du en fagforening, du er stadig moralsk overfor andres valg simpelthen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 trold2 skrev, for 4 minutter siden: hvorfor , er du en fagforening, du er stadig moralsk overfor andres valg simpelthen Jeg vælger blot de mænd fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 trold2 skrev, for 6 minutter siden: det håber jeg da , men du går op i prisen herinde som det eneste, så jeg tvivler ? Hvorfor tror du at det er det eneste der fanger mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 trold2 skrev, for 3 timer siden: ja det er et valg du har ret, og hvad er skambyder i at sige ja til 800 hvis man har det ok med det , det er ikke alle som har en husleje på 10000 som skal betales vel og nogle gør det fordi de syntes det er spændende du lyder sgu lidt gammeldags og lidt moralsk , i mine øjne , Har jo også en alder der gør at jeg tænker gammeldags - beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Jeg vælger blot de mænd fra. Og hvorfor er det ok at mange mænd er optaget af prisen og vi kvinder ikke må have fokus på belønningen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Og hvorfor er det ok at mange mænd er optaget af prisen og vi kvinder ikke må have fokus på belønningen??? Du behøver ikke efterligne Trolden og spamme tråden. Du kan redigere et allerede sendt indlæg i op til en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2017 Bebop skrev, for 21 minutter siden: Du behøver ikke efterligne Trolden og spamme tråden. Du kan redigere et allerede sendt indlæg i op til en time. Jeg er ny herinde - beklager. Trolden fik blot provokeret mig voldsomt... Lukker debatten fra min side nu - bliver ikke enig med trolden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 17. April, 2017 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Hvorfor tror du at det er det eneste der fanger mig? fordi det er det eneste du kommenterer på ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg