Hop til indhold
Snipes

Søger erfaring

Recommended Posts

Hej :) Jeg er en fyr på 21, som gerne vil prøve en glædespige. Jeg tænder på store bryster, gerne blondine, i alderen 30+. Jeg vil gerne have en pige som vil tage hånd om en uerfaren og nervøs fyr. Hvem vil i anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Snipes nu skriver du ikke, hvorhenne du gerne vil besøge en lækker og sød GP, i "Storkøbenhavn" tænker jeg du skulle kigge på Sexy Jasmin Herlev, hun er sød og lækker, hun skrive hun er i sluttyverne, men som sagt sød og empatisk GP, en anden "lille vildbasse" er Jennifer Romatica på Østerbro, begge har flotte inspirerende selfietråde du kan kigge på om se om det er i den genre du søger en sød GP, hvis du går efter en milf, så kig på studinemilf, hun har også en selfie tråd, i alle tilfælde bør du investere tiden til at GP kan nå at "aflæse dig" og gør sin del til at du får en super oplevelse, så prioriter pengene til en times tid, vær åben med hvad du har behov for ifht nevøsitet og erfaringsdannelse, god fornøjelse og smid gerne en anmeldelse af din oplevelse, andre unge mænd kunne få glæde af dine erfaringer efter et besøg, held og lykke.

vh

Alko..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 37 minutter siden:

Snipes nu skriver du ikke, hvorhenne du gerne vil besøge en lækker og sød GP, i "Storkøbenhavn" tænker jeg du skulle kigge på Sexy Jasmin Herlev, hun er sød og lækker, hun skrive hun er i sluttyverne, men som sagt sød og empatisk GP, en anden "lille vildbasse" er Jennifer Romatica på Østerbro, begge har flotte inspirerende selfietråde du kan kigge på om se om det er i den genre du søger en sød GP, hvis du går efter en milf, så kig på studinemilf, hun har også en selfie tråd, i alle tilfælde bør du investere tiden til at GP kan nå at "aflæse dig" og gør sin del til at du får en super oplevelse, så prioriter pengene til en times tid, vær åben med hvad du har behov for ifht nevøsitet og erfaringsdannelse, god fornøjelse og smid gerne en anmeldelse af din oplevelse, andre unge mænd kunne få glæde af dine erfaringer efter et besøg, held og lykke.

vh

Alko..

Jeg takker for anbefalingen.. Hehe.. Men jeg har desværre ikke nogen særlig store bryster.. Og jeg vil lige godt heller ikke have skyld for at være 30+.. Hahaha.. Men endnu engang tak for de pæne ord:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej jeg skulle nok have skrevet at hver du eller Jasmin er 30 +, lægger lige en xtra kommentar på, tak for tilbagemeldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Snipes nu skriver du ikke, hvorhenne du gerne vil besøge en lækker og sød GP, i "Storkøbenhavn" tænker jeg du skulle kigge på Sexy Jasmin Herlev, hun er sød og lækker, hun skrive hun er i sluttyverne, men som sagt sød og empatisk GP, en anden "lille vildbasse" er Jennifer Romatica på Østerbro, begge har flotte inspirerende selfietråde du kan kigge på om se om det er i den genre du søger en sød GP, hvis du går efter en milf, så kig på studinemilf, hun har også en selfie tråd, i alle tilfælde bør du investere tiden til at GP kan nå at "aflæse dig" og gør sin del til at du får en super oplevelse, så prioriter pengene til en times tid, vær åben med hvad du har behov for ifht nevøsitet og erfaringsdannelse, god fornøjelse og smid gerne en anmeldelse af din oplevelse, andre unge mænd kunne få glæde af dine erfaringer efter et besøg, held og lykke.

vh

Alko..

 

Snipes skrev, for 6 timer siden:

Hej :) Jeg er en fyr på 21, som gerne vil prøve en glædespige. Jeg tænder på store bryster, gerne blondine, i alderen 30+. Jeg vil gerne have en pige som vil tage hånd om en uerfaren og nervøs fyr. Hvem vil i anbefale?

Snipes jeg fik desværre ikke skrevet at Jeniffer og Jasmin er under 30, og begge har pæne og lækre legesyge bryster...men kig på selfies og træf en beslutning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...