Hop til indhold

Recommended Posts

Faktisk er det 2 fantastiske knald som jeg har haft med Sisse fra Sexyclub http://www.sexyclub.dk/girls/sisse2/index.php

Det er min debut på en dansk klinik. Priserne har haft holdt mig væk ind til nu. I dag kiggede jeg længe efter et godt knald, læste anmeldelser og efterlysninger men uden at der var et klart valg.

Til gengæld var det klart, hvorfor det er så længe siden jeg har postet et opslag her. Hold nu kæft det her forum er kørt af sporet. Det kan være jeg skriver om det i generel debat.

Valget faldt på Sexyclub og på Sisse. Sisse er en fantastisk flot pige, et enestående knald og behagelig at være sammen med også når man ikke har pikken oppe i hende 

De sidste måneder har jeg haft en række ærgerlige oplevelser, så det var vigtigt at valget i dag var rigtigt. Det er noget dyrere at gå på klinik, men jeg fik fuld valuta for pengene. Sisse er fantastisk. Jeg vil ikke prøve at beskrive vores knald, men hun kan 100% og uden forbehold anbefales.

Prøv hende og opfør jer ordentligt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende, kunne du måske - uden at gå i detaljer med akten - beskrive, hvorfor det var et fantastisk og enestående knald? Vores præferencer er jo ret forskellige :P

Og så ser jeg frem til at høre, hvordan forum er kørt af sporet (gerne i en anden tråd), for jeg finder mange gode oplysninger her :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret. Når jeg læser min anmeldelse igen, kan jeg godt se at den er lidt tynd.

Udover at Sisse er en flot pige, har hun en god indstilling til det hun laver. Hun er behagelig og fræk at være sammen med og hun knalder som om hun kan li det. Der bliver ikke holdt igen men trykket igennem også fra hendes side. 

Den fornemmelse af at pigen også synes at det er fedt at knalde (uanset om det er ægte eller godt skuespil) er for mig det som gør forskellen på en middelmådig og en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er.

Jag har anmeldt Sisse förr och andre med mig, som hästen her oven;) Det er fler än jag som er high på denne pige.:wub:

Sisse er en egte stjerne i denne branch. I min mening, en av de beste ever, period.

Jag var lidt hot på att rese till mitt elskede Berlin denne weekend men då jag kan göre 5 reser till Köbenhavn för priset av en weekend i Berlin valde jag att besöke mitt också elskede Köbenhavn.

Men jag ville idag ha premium dansk kvalitet. Så jag treffede Sisse idag på sexy club och hon var precis like god som förr. Det var någre månader sedan jag treffede hende nu.

Varför er Sisse speciell?

Hon er flot som en model.

Hon er en stjerne i sängen och utanför. 

Hon har social skills att kunne gå på nobel middagen i Stockholms stadshus.

Mina tre punkter för att komme igen och igen till en pige.

Att kunna treffe så flotte och game danske piger som Sisse och t.ex. Dina, som er på samme sted, er en upplevelse far from average. Jag har icke treffet mange piger som er på Sisses totalnivå.

Ta hand om denne perle!! 

Hälsningar A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...