Hop til indhold
PS44

Clara hos Mon Cherie

Recommended Posts

Jeg havde mødt Clara ved sidste Sexparty hos Mon Cherie  og blev simpelthen nød til at besøge hende igen. 

Hun en en lille slank nips med et par frække "nye" bryster som bare passer hendes kropsbygning. Hendes billeder på hjemmesiden passer fint og er ikke photoshoppet i stykker.

Link til Clara: 

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=84

Clara er i slutningen af 20'erne vil jeg skyde på og almindelig og pæn af udsende og meget sød, imødekommende og ikke mindst meget service minded.

Jeg bestilte en time sammen med Clara og der blev meget varmt i lokalet. Jeg går ikke  i detaljer om selve agten men må tilstå hun er skøn at være sammen med. Jeg synes hendes kropsbygning er totalt tiltrækkende men det jo smag og behag. Clara er sindsyg lækker i doggy style og har den frækkeste lille lækre røv. Hun er meget aktiv og nærværende i agten. Jeg vidste hvad jeg gik ind til eftersom vi havde været sammen en del timer ved sidste Sexparty men i denne en til en var hun bare 1000 gange dejligere men hun skulle jo også kun  koncentrer sig om mig;) hun var på under hele agten og jeg nød at se nydelsen i hendes øjne ;)

Pas på hun er vanedannende og jeg må bare forbi hende igen:) 

Jeg kan klart anbefale Clara hvis man er til en lille nips som nyder sit job i branchen;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 40 minutter siden:

Hej PS 44 Kysser hun med tungen ?

Desværre ikke.

Men hun er så dejlig, så naturlig og så vanedannende at du glemmer alt omkring dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 8 timer siden:

Hej PS 44 Kysser hun med tungen ?

Du fik dit svar af @ppd

Helt enig med @ppd at hun er farligt  vanedannende og man glemmer tid og sted når agten er igang.

 

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...