Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

nej har prøvet at skrive , men hun åbner men åbner ikke for fotos, det virker for svært at lave en aftale

Skrevet

hvor langt er du komme i snak med hende, har hun åbnet for fotos ?

Skrevet
  • Author

Vi har hils lidt på hinanden derinde. Virker til så snart man gerne vil videre i teksten så finder hun undskylder. 

Nok till en man skal investere  i. 

Skrevet
Knessslapper skrev, for 2 timer siden:

Vi har hils lidt på hinanden derinde. Virker til så snart man gerne vil videre i teksten så finder hun undskylder. 

Nok till en man skal investere  i. 

det tænker jeg også , hun er nok ude i noget hun ikke rigtigt kan overskue, og er kun på siden nu for at tjatte 

Skrevet

Hun er for real.

Super intelligent pige, og hun er fræk som bare S***** når man kommer igang.
Hun kan både være den søde lille SB, og please sin DADDY, eller hun kan være Den dominerende hvis man søger det.

Havde fornøjelsen af hende og det er ikke sidste gang.. Mht. priser & den slags, så skal i aftale med hende, da det som sagt er forskelligt,
hvilke typer & "roller" man møder hende til.

Smukt ansigt, slank med nogle pæne store bryster (ikke super faste, men meget kramme- lystne) 

Min oplevelse med hende, var mere end bare nogle af den "normale" SB/SD besøg, hvor det er meget lige på og hårdt, knald & videre.

Hun gav sig tid, og vi snakkede & delte noget vin, inden det, som det mest naturlige, udviklede sig i en mere seksuel retning.
Alderen er også korrekt ud fra hendes profil, og hun er selv nøjsom med hvem hun "gider" og ikke.

Hun fortalte at hun har MANGE breve, så jeg tror man skal væbne sig med tålmodighed, eller være den/det hun selv har lyst til.

Kommer du til at møde hende, og i klikker, så lover jeg du får en lækker/fræk/kinky- oplevelse ;)

Redigeret af TboneDK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.