Hop til indhold

Recommended Posts

Vi har hils lidt på hinanden derinde. Virker til så snart man gerne vil videre i teksten så finder hun undskylder. 

Nok till en man skal investere  i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knessslapper skrev, for 2 timer siden:

Vi har hils lidt på hinanden derinde. Virker til så snart man gerne vil videre i teksten så finder hun undskylder. 

Nok till en man skal investere  i. 

det tænker jeg også , hun er nok ude i noget hun ikke rigtigt kan overskue, og er kun på siden nu for at tjatte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er for real.

Super intelligent pige, og hun er fræk som bare S***** når man kommer igang.
Hun kan både være den søde lille SB, og please sin DADDY, eller hun kan være Den dominerende hvis man søger det.

Havde fornøjelsen af hende og det er ikke sidste gang.. Mht. priser & den slags, så skal i aftale med hende, da det som sagt er forskelligt,
hvilke typer & "roller" man møder hende til.

Smukt ansigt, slank med nogle pæne store bryster (ikke super faste, men meget kramme- lystne) 

Min oplevelse med hende, var mere end bare nogle af den "normale" SB/SD besøg, hvor det er meget lige på og hårdt, knald & videre.


Hun gav sig tid, og vi snakkede & delte noget vin, inden det, som det mest naturlige, udviklede sig i en mere seksuel retning.
Alderen er også korrekt ud fra hendes profil, og hun er selv nøjsom med hvem hun "gider" og ikke.

Hun fortalte at hun har MANGE breve, så jeg tror man skal væbne sig med tålmodighed, eller være den/det hun selv har lyst til.

Kommer du til at møde hende, og i klikker, så lover jeg du får en lækker/fræk/kinky- oplevelse ;)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...