Hop til indhold
Guest Ronin

Pirrings seance - Mistress totale kontrol

Recommended Posts

Guest Ronin

                     PIRRINGS SEANCE - MISTRESS TOTALE KONTROL.

 

Jeg havde anmodet Mistress.no1 om en seance, og nu stod jeg spændt ved Hendes Domicil.

På klokkesæt ringede jeg på, og Mistress sagde “Ja kom op”.

Jeg gik spændt og lidt nervøs op ad trappen til Mistress.

Jeg var spændt fordi jeg skulle opleve en seance med Mistress. Og jeg var lidt nervøs af den samme grund.

Jeg har besøgt Mistress fast siden november. Og efter mit tredje besøg bad Mistress mig skrive en fantasi til Hende en gang om måneden. Jeg skulle stoppe med at sende Hende en legeliste før hvert besøg, men i stedet sende en fantasi. Nogle gange er fantasierne løbet af med mig, og jeg har sendt Hende både 2 og 3 fantasier. Dette gør at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad der vil ske, når jeg træder ind i Mistress Domicil.

Dette passer perfekt for os begge i legen - Mistress bestemmer altid alt og kan være spontan i legen. Mistress har pisket mig, brændt mig med cigaretter, taget mig analt, pirrings seance og meget andet.

 

Da jeg åbnede den sidste dør op til Mistress Domicil, så stod Mistress på toppen og ventede på mig.

Da jeg nærmede mig toppen, så trådte Mistress tilbage og gik ind i loungen. Jeg fulgte efter og vidste ikke hvad der skulle ske. Mistress sagde intet, men stod blot stille og så på mig.

Jeg så i Hendes grønne øjne. Og uden at et ord blev sagt, så knælede jeg for Mistress. Jeg bukkede mig ned og kyssede Hendes støvler og lagde så panden på Hendes højre fod i respekt.

“DYGTIG - Kom op på knæ.”

Jeg knælede højt og så op på Mistress i beundring. jeg så op på en FLOT, STOLT OG STÆRK KVINDE. Jeg så op i Hendes klare grønne øjne. Jeg så Hendes rødbrune hår der ligger i viltre lokker ned over Hendes skuldre. Jeg så på Hendes FLOTTE slanke krop. Jeg så Mistress iført en kort sort lædernederdel og corsage i sort læder og lange sorte støvler.

Jeg så op på Hende i beundring og glemte helt at hilse Hende ved at sige “ Mistress jeg er Deres legetøj - jeg er Deres slave.”

Mistress så hurtigt at jeg var blevet helt mundlam, og med et smil klappede Hun mig på kinden og sendte mig så ud i bad.

 

Efter mit bad lå jeg på knæ, da Mistress kom og hentede sit “legetøj.”

Jeg lå med panden mod gulvet, men Mistress kommanderede mig straks op på knæ og viste mig hvad Hun havde i den ene hånd. Mistress viste mig et hundetegn. Der stod intet på det, det var blankt.

Mistress lagde det på glasbordet med ordene “Slave - måske vil du en dag blive døbt og få et navn.”

Så bøjede Mistress sig ned over mig og kommanderede “ÅBEN” og spyttede mig i munden.

Jeg modtog, og mærkede så at Mistress spændte et halsbånd om min hals. Hun satte en hundesnor i og kommanderede “KRAVL.”

Mistress førte mig op ad trappen og ind i det store rum.

Hun førte mig til galgen og stoppede her. Jeg kravlede helt hen til Hende. Lænede mig ind mod Mistress højre ben og så op på Hende.

Da jeg trykkede mig ind mod Hendes ben, så klappede Hun mig stille på kinden og sagde “DYGTIG.”

Mistress spændte manchetter om mine håndled og trak mig op og stå, så jeg stod foran Hende med armene hævet og dannede et Y med hele kroppen.

 

Mistress trådte tilbage og så på mig. Hun sagde intet, men stod stille og så mig direkte i øjnene.

Jeg måtte hurtigt sænke blikket for Hende, og straks så sagde Mistress “SE PÅ MIG.”

Jeg prøvede at adlyde, men måtte igen sænke blikket for Mistress.

Mistress greb mig ved hagen, så jeg så på Hende. Hun stillede sig lige foran mig og mens Hun naglede mig fast med sit blik, så sagde Hun stille “Du er en slave - du er mit legetøj, og jeg kan gøre lige hvad jeg vil med dig.”

Jeg skulle til at svare, men Mistress lagde en finger på mine læber og sagde “SHHH.”

Langsomt lod Hun en fingernegl køre ned over min krop. Hun lod den langsomt køre ned over min hals, min brystkasse, min mave for til sidst at lade neglen køre blidt og pirrende rundt på pikhovedet.

Jeg begyndte hurtigt at gispe og stønne, og på få sekunder så stod jeg med fuld rejsning for Hende. Mistress greb pikken og lo stille. Hun begyndte stille at onanere mig så blidt, at jeg hurtigt tiggede igen og igen.

Da Mistress slap mig, så skubbede jeg min krop frem mod Hende og bød mig til. Straks så gav Mistress mig en syngende lussing og sagde “NEJ.”

Slaget vækkede mig straks og jeg stirrede direkte på Hende. Mistress så på mig og lo.

“Hvad var lige det slave?”

Så slog Hun mig igen. Mistress lod sin højre hånd falde på mine kinder igen og igen. Mit hoved røg fra side til side, da jeg slet ikke var forberedt på slagene. Slagene faldt igen og igen, og til sidst så lykkedes det mig at holde hovedet stille og se på Hende.

Mistress simulerede et slag og det rykkede i hele min krop. Mistress lo og lod et slag falde. Hun lod hånden falde på min venstre kind. Men nu var jeg forberedt. Og jeg tog slaget uden at rokke mig en tomme. Mistress lagde roligt hånden på min kind og sagde “DYGTIG.”

Men før jeg nåede at svare, så trådte Mistress tilbage. hun gik til væggen og greb en pisk - en singletail.

Mistress så et øjeblik på mig og gik så om bag mig.

Jeg begyndte at ånde dybt og forberedte mig på slaget og smerten. Der var en lang pause. Så mærkede jeg at Mistress smurte mig bagi med glidecreme. hun sparkede til mine fødder og sagde “SPRED.”

Jeg spredte og Mistress stillede sig lige bag mig. Hun smed pisken på gulvet foran mig og trykkede en finger op i mig. Jeg gispede højt, for det var helt uventet. Mistress lo stille og trykkede kroppen ind mod mig og trykkede med fingeren.

Så stillede Hun sig ved siden af mig. Hun holdt fingeren oppe i mig, og greb pikken med den anden hånd.

Langsomt og blidt begyndte Mistress at onanere mig. Hun lod neglene køre så uendeligt blidt op ad pikken for til sidst at ende på pikhovedet, hvor hun lod dem lege så blidt at jeg tiggede og tiggede.

Mistress lo stille i mit øre og slap mig.

Så bøjede Hun sig ned og lod langsomt sit spyt falde på pikken. Hun greb pikken igen og onanerede mig hårdt.

Jeg stod og tiggede og kaldte på Hende igen og igen. Så Mistress slap mig og gik op foran mig. Hun satte en finger lige under pikken. Og nu lod Mistress en negl køre langsomt op over pikken, min mave, min brystkasse og op til min mund. Jeg åbnede straks munden og stod så nærmest og diede på Mistress finger, mens Mistress smilede stort og sagde “DYGTIG.”

 

Mistress greb mig ved hagen og sagde “Hvem er jeg ?”

“De er Mistress.”

“Hvad er du?”

“Jeg er Deres legetøj, jeg er Deres slave.”

“DYGTIG.”

Mistress greb pikken og holdt den. Hun gjorde intet - Hun stod kun og holdt den stille i hånden.

Jeg begyndte desperat at støde i Hendes hånd, men Mistress lo blot og slap mig.

Hun begyndte nu at daske til den med hånden. Hun slog hårdere og hårdere, mens jeg jamrede mere og mere.

Mistress stoppede. Hun så ned og lo muntert, da jeg stadig stod med fuld rejsning foran Hende.

Mistress forlod mig et øjeblik. Og da Hun kom tilbage, så havde Hun et spanskrør i hånden.

Hun stillede sig ved siden af mig, og lagde pikken i sin ene hånd.

Mistress så mig direkte i øjnene og sagde “Hvem tilhører du?”

“Mistress jeg tilhører Dem.”

Mistress lod nu spanskrøret falde på pikken igen og igen, mens jeg jamrede højt.

Slagene faldt hurtigere og hurtigere, og jeg jamrede mere og mere.

Mistress stoppede og spurgte igen “Hvem tilhører du?”

“Mistress jeg tilhører Dem.”

Det lyder vanvittigt. Men jo mere Mistress slog, jo hårdere rejsning fik jeg. Og til sidst så tiggede jeg Mistress om tilladelse til at komme, men Mistress lo blot muntert og stoppede.

 

Mistress trådte lidt tilbage og lod spanskrøret falde på gulvet.

“SE PÅ MIG.”

Mistress trak støvlerne af. Hun tog corsagen af. Så vendte Hun sig med ryggen mod mig. Trak langsomt nederdelen ned og lod den falde til gulvet før Hun vendte sig og så mig direkte i øjnene. Mistress naglede mig fast med sine grønne øjne og faste blik.

Jeg så på Mistress - Jeg så Hendes øjne, Hendes smil, Hendes bryster, Hendes…..

Jeg så Hele Hende.

Mistress udførte en mental kontrol af ypperlig karat.

At stå der og se på en SMUK, STOLT OG STÆRK KVINDE og vide at man intet kan gøre…..

Jeg stod med tårer i mine øjne og kaldte på Hende. Som Hun stod der, så var Hun for mig den smukkeste af alle.

 

Mistress trådte langsomt hen til mig. Hun greb pikken og kælede blidt. Jeg stønnede og begyndte at støde forsigtigt i Hendes hænder.

Mistress trykkede pikken ind mod sin mave og den trak et fugtigt spor på Hende.

Så vendte Hun sig med ryggen mod mig. Hun trådte helt ind mod mig. Hun lod pikken trykke ind mod Hendes frække røv. Hun kørte røven op og ned mod pikken.

Jeg så ned, og kaldte desperat i begær “MISTRESS” igen og igen.

Mistress lod pikken glide ind mellem Hendes lår og vuggede blidt frem og tilbage som om Hun jeg vi …….

Jeg var efterhånden så langt ude i mit begær efter Hende, at jeg ville have marcheret direkte ind i helvede og tilbage for Hende. Om nødvendigt ville jeg have bragt djævelen med tilbage i lænker til Hende.

Mistress lod pikken køre hen over Hendes baller - frem og tilbage. Og jeg tiggede desperat om lov til at komme. Men Mistress sagde “NEJ.”

 

Til sidst så trådte Mistress frem og vendte sig om mod mig.

Hun greb mig ved halsen. Sagde “ÅBEN” og spyttede mig i munden.

Jeg modtog - sank og kaldte på Hende.

Hun lod en negl lege så uendeligt blidt på pikhovedet, så jeg var ved at skrige i lyst og begær.

“Hvem tilhører du?”

“Mistress jeg tilhører Dem.”

“DYGTIG.”

Mistress fortsatte med at lege blidt med neglen. Hun trådte helt tæt på mig, og jeg lagde mit hoved på Hendes skulder og kaldte på Hende.

Mistress stoppede med neglen og lod mig sitrende falde til ro med min pande mod Hendes hals.

Da jeg var i ro igen, så fortsatte hun med neglen. Og på få sekunder så kaldte jeg jamrende på Hende og tiggede igen og igen.

Mistress samlede spanskrøret op fra gulvet, og stillede sig ved siden af mig.

Hun greb pikken med den ene hånd, og lod med den anden hånd spanskrøret falde på min røv.

Hver gang spanskrøret faldt på mine baller, så skreg jeg og stødte hårdt i hendes hånd. Slagene faldt hurtigere og hurtigere, mens jeg skreg og jamrede mere og mere.

Pludselig så smed Mistress spanskrøret og sagde “GIV MIG DET.”

Hun holdt pikken stille i et fast greb, og på få sekunder så kom jeg i en voldsom udløsning / orgasme foran Hende. Mens jeg kom, så klemte Hun med hånden i takt med trækningerne i pikken og malkede mig. Jeg troede, at Mistress var ved at slå mig ihjel.

Så lagde Mistress en hånd på nakken på mig, og lagde mit hoved på Hendes skulder. Hun stod stille og holdt mig, mens jeg jamrede og åndede tungt mod Hendes hals.

 

Da jeg var helt i ro, så slap Mistress mig stille og løste mig fra pælene. Jeg faldt tungt på knæ foran Hende og lagde udmattet min pande mod Hendes lår, mens jeg sagde “Mistress” igen og igen.

Da jeg til sidst havde fået samling på mig selv, så bukkede jeg mig stille ned og kyssede Hendes fødder i total underkastelse og hengivenhed.

Da Mistress var tilfreds, så befalede Hun mig op og førte mig ned i bad.

Efter mit bad så lå jeg på knæ, da Mistress kom. Jeg bukkede mig straks ned og kyssede Hendes fødder i respekt og takkede Hende igen.

Så kommanderede Mistress mig op på knæ. Hun tog det blanke hundetegn fra glasbordet og holdt det foran mig.

“ Hvis du er værdig. Så vil jeg en dag døbe dig, og du vil få et slavenavn. Men nu er du blot slave og mit legetøj.”

Så kommanderede Mistress mig op og stå. Hun pegede på sin kind og sagde “KYS.”

Jeg var chokeret. For det var første gang jeg havde fået den ordre.

Jeg kyssede forsigtigt Mistress på kinden og forlod så Mistress og Domicilet.

Jeg gik ned af den sorte trappe - Fuldstændig udmattet.

 

Ronin.

 

 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot, spændende og velskrevet indlæg. Min misundelse er stor og jeg kan ikke vente med snart at aflægger mit næste besøg hos Mistress. Det er desværre, grundet afstanden til Søborg, ved at være noget tid siden jeg havde min debut hos Mistress i september 2016. 

Mistress udstråling og empati er sammen med de flotte omgivelser i Amazing Phoenix efter min opfattelse det perfekte sted, at udøve sine "lyster" ( nej det er ikke bestilt arbejde, men bygger på egne subjektive erfaringer). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...