Hop til indhold

HVOR SKAL DET VÆRE?;)

Featured Replies

Skrevet

- Jeg kan på forhånd starte med, at sige undskyld. Hvis dette indlæg ikke passer ind under kategorien eller andet, så har det ikke været i min hensigt at træde nogen over fødderne:)

Jeg ville spørge jer 'garvet' herre som kvinder om råd. 
Jeg søger et sted hvor man kan få måske lidt massage og sex/B2B, men hvor det kan forfindes diskret, rolige omgivelser og samtidig let tilgængeligt? 
Jeg er endnu ikke så van til det herhjemme, da jeg i mange år har været rejsearbejder og derved bare har ordnet sagerne i udlandet;) 

Jeg tænker området Horsens og strækningen mod Århus, samt i Århus området. 
Det kunne være Horsens, Skanderborg, Viby J og Århus f.eks. Hvis nogen køre med tidlig åben søndag morgen høre jeg også gerne;) 
Hvad er jeres erfaring, hvor synes i man skal gå til, hvis det er thai massage, alm. diskret sted, club eller lignende, som ligger let tilgængeligt men diskridt. Evt. gerne et link, adresse eller tlf.
- det behøves ikke nødvendigvis at være thai, da de få jeg har prøvet som ikke var thai el. massage klinikker ofte også tilbyder letter massage:)
OBS, gerne hvis muligt inde i tidsrummet kl.17 og frem efter:) 
Jeg håber inderligt på jeres forståelser og ser frem til, at høre fra jer:) 

Håbefulde hilsner fra Uglen:) 

Redigeret af Uglen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.