Hop til indhold
Ulle

Lina 19 år! Kvindelige former - advarsel

Recommended Posts

Denne "uskyldige" pige lokker med irl og camshows, men spar jeg selv for at prøve det sidste....så snart pengene er overført bliver man blokkeret.

Ja man  burde vide bedre, men da hendes annonce dukker op konstant tænker man hun er seriøs nok, men nej, hun havde vist bare brug for hurtige penge, og det endda noget så latterligt et beløb som 65 kr. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@Ulle

For et par år siden tilbød hun kropsmassage med afslutning. Jeg skrev til hende og fik at vide, at hun af personlige årsager ikke længere tilbød ydelsen. 14 dage efter omtalte hun sig selv som sperm glad.

Man skal vist være beruset for at tage hende alvorligt, men det er vi selvfølgelig også her i Påsken ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 10 timer siden:

Denne "uskyldige" pige lokker med irl og camshows, men spar jeg selv for at prøve det sidste....så snart pengene er overført bliver man blokkeret.

Ja man  burde vide bedre, men da hendes annonce dukker op konstant tænker man hun er seriøs nok, men nej, hun havde vist bare brug for hurtige penge, og det endda noget så latterligt et beløb som 65 kr. :D

65 kr. - så har hun lige til en pakke smøger og et par guldøl.. Du har nok reddet hendes dag:D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 10 timer siden:

Denne "uskyldige" pige lokker med irl og camshows, men spar jeg selv for at prøve det sidste....så snart pengene er overført bliver man blokkeret.

Ja man  burde vide bedre, men da hendes annonce dukker op konstant tænker man hun er seriøs nok, men nej, hun havde vist bare brug for hurtige penge, og det endda noget så latterligt et beløb som 65 kr. :D

Har du et link til hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 10 timer siden:

Denne "uskyldige" pige lokker med irl og camshows, men spar jeg selv for at prøve det sidste....så snart pengene er overført bliver man blokkeret.

Ja man  burde vide bedre, men da hendes annonce dukker op konstant tænker man hun er seriøs nok, men nej, hun havde vist bare brug for hurtige penge, og det endda noget så latterligt et beløb som 65 kr. :D

Det er hende her?: https://annoncelight.dk/showad/225022

Hun er notorisk berygtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Line som hun så kalder sig nu, har været i gamet nogle år.

Hun er såmænd ægte nok, og kan åbenbart stadig besøges ind imellem.

Jeg har tidligere skrevet en mindre flatterende anmeldelse af hende.

Det er mit indtryk, at hun nok er lidt, skal vi sige, naiv i sin verdensopfattelse.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 5 minutter siden:

 

Prøv at se hvad ham her skriver om hende...

 

Han har også skrevet det i tråden, men det er slettet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mig absolut en gåde, hvordan nogen kan finde på at overføre så meget som en 25-øre til fremmede mennesker, og så tro at man får noget igen. Alle ved det. Det omtales igen og igen alle steder, og alligevel......Utroligt!

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih, hvor i dog kan med ord ;) Jeg har aldrig omtalt mig selv som uskyldig... jeg er derimod det værste djævleyngel man kan opspore!
"naiv i sin verdensopfattelse"... uh ha da... hvad med måske lige at feje foran egen dør først? ;)

Og til dig Ulle... måske skulle du lige genopfriske din hukommelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
l-i-n-a skrev, den ‎20‎-‎04‎-‎2017 at 08:24:

Ih, hvor i dog kan med ord ;) Jeg har aldrig omtalt mig selv som uskyldig... jeg er derimod det værste djævleyngel man kan opspore!
"naiv i sin verdensopfattelse"... uh ha da... hvad med måske lige at feje foran egen dør først? ;)

Og til dig Ulle... måske skulle du lige genopfriske din hukommelse! 

Genopfriske min hukommelse?

Hmm...okay jeg prøver....jeg overførte et beløb til dig, sekundet efter du havde modtaget det var man blokkeret på BEGGE dine skype adresser....går ikke ud fra det kan tolkes anderledes end, at jeg var endnu en af dem du tog røven på :)

Måske ikke den bedste måde at skabe kunder på...meeen skal naturligvis ikke blande mig i din forretningsstrategi Lina :D:D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulle skrev, for 13 timer siden:

Genopfriske min hukommelse?

Hmm...okay jeg prøver....jeg overførte et beløb til dig, sekundet efter du havde modtaget det var man blokkeret på BEGGE dine skype adresser....går ikke ud fra det kan tolkes anderledes end, at jeg var endnu en af dem du tog røven på :)

Måske ikke den bedste måde at skabe kunder på...meeen skal naturligvis ikke blande mig i din forretningsstrategi Lina :D:D

Jeg siger hvis og jeg mener HVIS jeg har taget røven på dig - så er der måske en grund til det? ;) 
Så vidt jeg husker var du ikke særlig venlig overfor mig - men det betyder bestemt IKKE at jeg har set nogen grund til at tage røven på dig for, heldigvis har jeg mange søde kunder og du er blot tilføjet i den "sorte" bog. 

Nå, men gider ikke det her børnehavekrig mere... så skal vi ikke bare lukke den her? ;)

bedrageri1-1430x908.jpg

Redigeret af l-i-n-a

Del dette indlæg


Link til indlæg
l-i-n-a skrev, for 8 timer siden:

Jeg siger hvis og jeg mener HVIS jeg har taget røven på dig - så er der måske en grund til det? ;) 
Så vidt jeg husker var du ikke særlig venlig overfor mig - men det betyder bestemt IKKE at jeg har set nogen grund til at tage røven på dig for, heldigvis har jeg mange søde kunder og du er blot tilføjet i den "sorte" bog. 

Nå, men gider ikke det her børnehavekrig mere... så skal vi ikke bare lukke den her? ;)

bedrageri1-1430x908.jpg

Du har satme en mental brist unge dame....men fair nok, karma is a bitch som man siger ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
l-i-n-a skrev, for 14 timer siden:

Jeg siger hvis og jeg mener HVIS jeg har taget røven på dig - så er der måske en grund til det? ;) 
Så vidt jeg husker var du ikke særlig venlig overfor mig - men det betyder bestemt IKKE at jeg har set nogen grund til at tage røven på dig for, heldigvis har jeg mange søde kunder og du er blot tilføjet i den "sorte" bog. 

Nå, men gider ikke det her børnehavekrig mere... så skal vi ikke bare lukke den her? ;)

bedrageri1-1430x908.jpg

Du ville måske ha fået nogle sympatipoint, hvis du havde været cool og overført pengene tilbage, ved manglende kemi eller Ulle virkelig havde været et giga nar overfor dig.  

Du synes måske at det er din ret at tag hans penge fordi han måske har sagt hvad vi andre tænker om dit udseende, men der er vi tilbage til den manglende virkelighedsopfattelse.  Fordi jeg synes servicen er dårlig i Netto gør jo heller ikke mælken gratis. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde I ikke holde jer for gode, til at kommenterer hendes udseende på den måde? Tråden handler om at Ulle føler sig snydt økonomisk, ikke om hvorvidt I kunne tænde på hende eller ej. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, den 30/4/2017 at 13:12:

Burde I ikke holde jer for gode, til at kommenterer hendes udseende på den måde? Tråden handler om at Ulle føler sig snydt økonomisk, ikke om hvorvidt I kunne tænde på hende eller ej. 

Enig...

Lina må naturligvis drive sin forretning som hun vil...

Herunder med aktuelle billeder der giver synlige oplysninger om hende og hendes privatliv...:-o

Men det har jeg for øvrigt for længst skrevet hende en PM om, som den flinke fyr jeg er...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Ulle Er det ikke bare at anmelde hendes  annonce til AL? Det er imod deres regler st opkræve penge via Mobilepay.

Men ud over det så er det sq næsten at bede om at blive fusket hvis man gør det. Hele EG er jo over fyldt med mænd som har advaret om netop Mobilepay overførsler.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2017 at 21:04:

@Ulle Er det ikke bare at anmelde hendes  annonce til AL? Det er imod deres regler st opkræve penge via Mobilepay.

Men ud over det så er det sq næsten at bede om at blive fusket hvis man gør det. Hele EG er jo over fyldt med mænd som har advaret om netop Mobilepay overførsler.....

Hej Trine,

Begge dele var skam også overvejet, men for det første er det et latterligt lavt beløb at tage røven på folk for (havde det været højere var der aldrig blevet overført), og for det andet tænker jeg oprigtigt, at det er "synd" for hende, for man kan jo ikke være helt mentalt på toppen når man agerer sådan....derfor valgte jeg blot at advare andre, uden at anmelde hende...empati måske :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎30‎-‎04‎-‎2017 at 13:12:

Burde I ikke holde jer for gode, til at kommenterer hendes udseende på den måde? Tråden handler om at Ulle føler sig snydt økonomisk, ikke om hvorvidt I kunne tænde på hende eller ej. 

Helt enig unge dame :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu et par gange mødt Lina og hvergang har det været med gensidigt smil og et dejligt varmt velkomstkram. Lina er sød, naturlig og ægte. Kan kun anbefale hende og sige man får en skøn oplevelse og en virkelighedsnær pige der kan sit kram. Har været i dialog med hende inden hvergang både på SMS og snap....

Min opfordring er at skrive pænt om både Lina og andre piger herinde. Har man et mellemværende må man benytte eroguides admin eller moderator team !.  Ingen grund til mudderkastning !. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlinkfyrKBH skrev, for 22 minutter siden:

Min opfordring er at skrive pænt om både Lina og andre piger herinde. Har man et mellemværende må man benytte eroguides admin eller moderator team !.  Ingen grund til mudderkastning !. 

Det er lidt flot at tage os moderatorer til indtægt på den måde. Vi ønsker ikke at der bliver talt pænt om snydepelse og platugler, vi er her for at hjælpe brugerne med at navigere rundt og lære af andres erfaringer. Specielt brugere med mere end ét indlæg.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...