Hop til indhold
indokarami

Aarhus Centrum Wellness........ Sukee

Recommended Posts

Har i dag haft mit andet besøg ved AaCW. Denne gang udelukkende med Sukee. Bella sad i forlokalet, men nøjedes med en enkelt.

Sukee var meget snakkesagelig (hendes engelske er ganske glimrende) i dag og det var tophyggeligt. Hun sludrede løs med mig, mens hun gav en "opvarmningsmassage". Som jeg før har beskrevet, skal man ikke umiddelbart komme der for massagens skyld. Men det var behageligt og ganske ok for den del (ryg, ben, baller).

Hun klæder sig af før hun går i gang med massagen og det var ret behageligt at have hende siddende ovenpå, mens hun masserede. Vi havde egentlig ikke aftalt ret meget andet end hun havde spurgt om jeg havde 45 minutter... Efter lidt tid satte hun sig ned mellem mine ben og blev lidt mere nærgående. Masserede ind i lysken og kom nært "udstyret". Først var det en blanding af lyske, boller og stjernen. Rart.... og så gik hun ellers igang med en super fræk omgang analpirring. Skiftede mellem et par af hendes fingre, mens hun fingerkneppede mig. Top frækt! Ingen sorte kys som sidste gang, men en super fræk omgang med fingrene. Tændte mig max og jeg måtte have hende i en position, hvor jeg kunne smage hende. Hendes fisse ovenpå mit ansigt og så blev der slikket... Vendte hende rundt og ned på ryggen og slikkede videre. Hun er helt glat og smager fint. Efter lidt mere slikken, røg jeg rundt på ryggen og hun tog mig i munden. Var tæt på at komme og så gav hun mig kondom på. Og jeg var så tæt på, at da hun trængte ned over mig, kom jeg voldsomt. Hun red mig lidt til jeg var tømt... også for energi.

Så gav hun lidt mere massage og så sluttede vi der.

En rigtig god omgang. Hun er behagelig, køn, har en dejlig krop og smager lækkert. Og så kan hun altså nogle tricks.

Jeg er godt tilfreds og kommer højest sandsynligt igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
indokarami skrev, for 2 timer siden:

Hun er helt glat og smager fint.

Lidt spøjst da jeg slikkede hende i går, havde hun de dejligste Hår på Missen,

men Ok, sexén var helt i Top som den plejer, og det kan hun bare,

der ku de andre Thaiér sku godt lærer en hel del, og ja meget :) 

så hvis man ikke kommer der, ja så kommer man ikke :) 

Go Påske-sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 10 timer siden:

Lidt spøjst da jeg slikkede hende i går, havde hun de dejligste Hår på Missen,

Så har jeg været heldig at der var lavet glatbane :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, den 4/15/2017 at 07:08:

Så har jeg været heldig at der var lavet glatbane :D 

Glatbane. Hehe. Det var der osse i går! Og Sukee er lidt vild, synes jeg, men på den gode måde. Efter massagen, lagde hun sig ned ved siden af mig og fortalte, hvordan hun gerne vil mærke fingre og slikkes, og jeg fulgte instrukserne - Det gav pote! Sjældent har jeg oplevet et blowjob i to afdelinger så godt. Med en ridetur indimellem. Pyha. Genbesøg? Stensikkert! Hun tog det hele i munden, men sluger dog ikke. Men hun var sød til at bruge servietterne bagefter, så jeg kunne gå hjem ren - nogenlunde. Et bad tilbydes ikke, tror jeg - jeg fik ikke buddet i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 24. maj 2017 at 15:41:

Glatbane. Hehe. Det var der osse i går! Og Sukee er lidt vild, synes jeg, men på den gode måde. Efter massagen, lagde hun sig ned ved siden af mig og fortalte, hvordan hun gerne vil mærke fingre og slikkes, og jeg fulgte instrukserne - Det gav pote! Sjældent har jeg oplevet et blowjob i to afdelinger så godt. Med en ridetur indimellem. Pyha. Genbesøg? Stensikkert! Hun tog det hele i munden, men sluger dog ikke. Men hun var sød til at bruge servietterne bagefter, så jeg kunne gå hjem ren - nogenlunde. Et bad tilbydes ikke, tror jeg - jeg fik ikke buddet i hvert fald.

Der er fine bademuligheder. Lækkert rent

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 11 minutter siden:

Der er fine bademuligheder. Lækkert rent

Venligst 8000

Javel, okay. Det skal jeg huske, men jeg fik som sagt ikke buddet - men nu havde vi jo heller ikke "griset" med olie under massagedelen, det frabad jeg mig straks. Massage er hos mig helt ok blot med de bare hænder m.v. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi tidligere i dag – mit tredje besøg hos Sukee/Jasmine. Jeg havde bestilt tid i forvejen, og hun var klar, da jeg ankom. Vi aftalte en time og hun startede med et dejligt vådt og langt BJ (~20 minutter), hvorefter vi fortsatte til egentligt samleje. Efter akten fik jeg en afslappende massage, og et sidste BJ. En hel igennem dejlig og positiv oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft to gode besøg på adressen hos Sukee. Hun er en sød og snaksaglig kvinde i 40-50'erne der holder hvad hun lover, giver god massage, gode kys, godt blow og lækker sex.

Ikke den vildt prangende ungpigemodel, men en sød og nede på jorden hyggelig oplevelse. Blev tilbud vand og bad bagefter i hendes faktisk pæne klinik.

Det er faktisk sådan et sted man har lyst til at støtte med lidt flere besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mogms skrev, for 21 timer siden:

Har haft to gode besøg på adressen hos Sukee. Hun er en sød og snaksaglig kvinde i 40-50'erne der holder hvad hun lover, giver god massage, gode kys, godt blow og lækker sex.

Ikke den vildt prangende ungpigemodel, men en sød og nede på jorden hyggelig oplevelse. Blev tilbud vand og bad bagefter i hendes faktisk pæne klinik.

Det er faktisk sådan et sted man har lyst til at støtte med lidt flere besøg.

Aarhh. 40-50'erne? Det tror jeg nu ikke. Start 40'erne højest er min vurdering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...