Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Zara, og hun var en stor succes! Vi havde rigtig god kemi. Hun giver virkelig godt SF (rigtig fin øjenkontakt), har en fræk lille krop og fisse og er super fræk under sex. 

Jeg sprøjtede en ordentlig ladning i hendes mund, som hun tog med glæde. Efter hun havde spyttet det  ud i et papir og smidt papiret ud, kom hun hen ved siden af mig igen og suttede min pik stiv og fortsatte i 1-2 minutter, bare for at tease mig. 

Jeg havde besøgt hende igen i løbet af ugen, hvis ikke hun tog hjem i morgen. Så skynd dig/jer, for hun er alle pengene værd, imo! 

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besøgt Zara, og hun var en stor succes! Vi havde rigtig god kemi. Hun giver virkelig godt SF (rigtig fin øjenkontakt), har en fræk lille krop og fisse og er super fræk under sex. 

Jeg sprøjtede en ordentlig ladning i hendes mund, som hun tog med glæde. Efter hun havde spyttet det  ud i et papir og smidt papiret ud, kom hun hen ved siden af mig igen og suttede min pik stiv og fortsatte i 1-2 minutter, bare for at tease mig. 

Jeg havde besøgt hende igen i løbet af ugen, hvis ikke hun tog hjem i morgen. Så skynd dig/jer, for hun er alle pengene værd, imo! 

Det lyder fantastisk. Hvad har du bestilt? SF+MF?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder fantastisk. Hvad har du bestilt? SF+MF?

Bestilte en halv time, hvor SF er inkl. til 700 kr. Jeg ville så betale 100 kr. for COF, men det tilbød hun ikke på det tidspunkt hvertfald, men i stedet kunne jeg få CIM til samme pris, hvilket jeg naturligvis ikke sagde nej til. Hun gjorde et rigtig godt stykke arbejde. Kæft, jeg synes, hun var fræk!

Btw., jeg går stærkt udfra, at det er i dag, at hun tager hjem. Ikke i morgen (skrev indlægget i nat, så forvekslede dagene).

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar. Taler hun engelsk?

KindKiddo skrev, for 11 minutter siden:

Bestilte en halv time, hvor SF er inkl. til 700 kr. Jeg ville så betale 100 kr. for COF, men det tilbød hun ikke på det tidspunkt hvertfald, men i stedet kunne jeg få CIM til samme pris, hvilket jeg naturligvis ikke sagde nej til. Hun gjorde et rigtig godt stykke arbejde. Kæft, jeg synes, hun var fræk!

Btw., jeg går stærkt udfra, at det er i dag, at hun tager hjem. Ikke i morgen (skrev indlægget i nat, så forvekslede dagene).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, Lige nu:

Tak for hurtigt svar. Taler hun engelsk?

 

Ja, det skulle jeg måske lige have skrevet med. For hun taler rigtig godt engelsk som i VIRKELIG godt, og er super nem at kommunikere med, samtidig med hun er rigtig venlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 3 minutter siden:

Ja, det skulle jeg måske lige have skrevet med. For hun taler rigtig godt engelsk som i VIRKELIG godt, og er super nem at kommunikere med, samtidig med hun er rigtig venlig.

Fedt fedt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, Lige nu:

Fedt fedt :D

Det lyder virkelig som om, jeg reklamerer for hende, haha. Jeg synes personligt bare, hun gjorde det virkelig godt, samt hun er en af de bedste GP'er, jeg har besøgt i noget tid. Naturligvis er det også en kemi-ting, hvor vi klikkede rigtig fint. Men sutter hun andre, som hun suttede mig, da jeg skulle komme i hendes mund, så kan man umuligt beklage sig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, 1 time siden:

Nej, det er ikke hende Zara. Desværre. Selvom hende Zara, du henviser til, ser okay lækker ud. 

Hende Zara, jeg har skrevet om i denne tråd, har jeg faktisk savnet lidt, efter den ene gang jeg besøgte hende, hvilket er ret usædvanligt for mig. Hun leverede virkelig, og kemien mellem hende og jeg var simpelthen awesome! Hun nævnte, hun ville vende tilbage i maj måned, men har hun ikke gjort. Dammit!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...