Hop til indhold
ole1981

Hold jer væk.....Privat diskret Aabenraa 6200/løjt strand.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/216978

Havde fornøjelsen af hende her igår da jeg trængte til et godt blow.....

Syntes selv profilen så lovende ud så jeg ringede og fik aftalt en halv time til 1000 kr.

Men hold jer væk billederne passede ikke, eller billederne var taget for 20 år siden. For hende her var nærmere de 60. Og nej hvor jeg fortryder jeg ikke stak af. 1000 kr for en halv time:—(.

Redigeret af ole1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaffemand skrev, for 7 timer siden:

Tak for  indlæg   havde overvejet et besøg    holder de til i sommerhus området ?

Ja ved sandskær camping

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 8 timer siden:

Føj hun sku skamme sig

Hvorfor?  Hun fik da penge ud af det.....De typer dør med tiden hvis man bare går igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 16 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/216978

Havde fornøjelsen af hende her igår da jeg trængte til et godt blow.....

Syntes selv profilen så lovende ud så jeg ringede og fik aftalt en halv time til 1000 kr.

Men hold jer væk billederne passede ikke, eller billederne var taget for 20 år siden. For hende her var nærmere de 60. Og nej hvor jeg fortryder jeg ikke stak af. 1000 kr for en halv time:—(.

Du har ret i at billederne er passer ikke :twisted: de er af LEIGH DARBY og Sara Jay Link1   og  Link 2  så husk altid at se om pigens billeder er ægte:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 12 timer siden:

Næste gang besøger jeg kamilla k, er træt af der ikke er noget hernede

Der er da masser af søde piger dernede:

Ikke noget at sige til, at der nord for grænsen er udtalt ørken, med enkelte dårlige og dyre vandhuller ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor irriterende man ikke kan regne med annoncerne!

Men folk er altså også selv ude om at dette finder sted.

Alt for mange som jeg læser om herinde vælger at blive selvom profilen og annoncen ikke passer.

 

Hvis dette skal stoppe bliver vi altså nød til alle sammen at gå igen hvis annoncen ikke passer ellers vil dette forsætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 2 timer siden:

Du har ret, det er os for dumt

Men det kan være svært, hvis man er kørt langt, kun har begrænset tid til rådighed - og der er langt til næste oase ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
ole1981 skrev, for 19 timer siden:

Jep jeg griner lidt af det for nu fik jeg for første og sidste gang prøvet en Granny....håber bare andre er advaret

hvad er der nu galt med sådan en, jeg sover da med en hver nat.. :D. hun er så godt kun kun 45... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, den 22/4/2017 at 18:53:

hvad er der nu galt med sådan en, jeg sover da med en hver nat.. :D. hun er så godt kun kun 45... ;)

 

He he de er os fine nok bare de ikke er lige så gamle som Sønderborg slot 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

måske man skulle smutte forbi og så gå igen, når man ser hende... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Det var måske en idé at starte med at besøge og se om det var ægte, og på forhånd ha bestemt sig for at hvis? Det var løgn og latin ? Så gå igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...