Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at melde mig ind i Najas fanklub.

Jeg havde bestilt 20 min for 700 hos Naja privat. (Hun kører med forskellige koncepter og det fremgår af hendes annonce).

Jeg blev mødt i døren af en flot frodig kvinde der 100% svarer til annoncen. Læs frodig og ikke fed.

Først lidt kælen, af med tøjet og så røg jeg ned mellem Najas ben. Lækker våd fisse, jeg kunne smage et af dagens tidligere besøg hvilket bare gjorde det endnu frækkere.

Jeg fik en god gang oral og så fik hun den i doggy indtil jeg kom i hende. Doggy er ikke min favorit, men den dejlige våde og stramme fisse gjorde sit til, at jeg kom hurtigt. Kondom blev ikke brugt/diskuteret under besøget og jeg foretrækker det selv naturel.

Snyd ikke jer selv for denne skønne kvinde. 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/222002

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Ebonylover skrev, for 49 minutter siden:

Så blev det min tur til at melde mig ind i Najas fanklub.

Jeg havde bestilt 20 min for 700 hos Naja privat. (Hun kører med forskellige koncepter og det fremgår af hendes annonce).

Jeg blev mødt i døren af en flot frodig kvinde der 100% svarer til annoncen. Læs frodig og ikke fed.

Først lidt kælen, af med tøjet og så røg jeg ned mellem Najas ben. Lækker våd fisse, jeg kunne smage et af dagens tidligere besøg hvilket bare gjorde det endnu frækkere.

Jeg fik en god gang oral og så fik hun den i doggy indtil jeg kom i hende. Doggy er ikke min favorit, men den dejlige våde og stramme fisse gjorde sit til, at jeg kom hurtigt. Kondom blev ikke brugt/diskuteret under besøget og jeg foretrækker det selv naturel.

Snyd ikke jer selv for denne skønne kvinde. 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/222002

Lyder frækt, hvad koster sådan en tur/oplevelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne smage et af dagens tidligere besøg, og "det gjorde det endnu frækkere" - mener du, at du kunne smage en eller flere andre herrers sæd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 2 minutter siden:

Lyder frækt, hvad koster sådan en tur/oplevelse ?

Ebonylover skrev, at han gav 700 kr. for 20 minutter.

I hendes annonce dd. står der, at hun vil have minimum 1.000 kr for en tur med hende i et solcenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Ebonylover skrev, at han gav 700 kr. for 20 minutter.

I hendes annonce dd. står der, at hun vil have minimum 1.000 kr for en tur med hende i et solcenter.

Yeps, også det der virkede lidt underligt - Men, han er måske bare en god forhandler ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, Lige nu:

Yeps, også det der virkede lidt underligt - Men, han er måske bare en god forhandler ;)

 

hvorfor en god forhandler? 

det er jo to forskellige ting / ydelser så der kan jo også sagtens være hver sin pris på de to ydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
aaisha skrev, Lige nu:

hvorfor en god forhandler? 

det er jo to forskellige ting / ydelser så der kan jo også sagtens være hver sin pris på de to ydelser

Tjo måske, det er nok "risiko-tillæg" for at møde op i et sol-center, der gør hun tager 300.- mere ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig lidt, jeg synes jeg er stødt på hendes annoncer maaaange gange, men aldrig nogensinde har der stået, at man kunne møde hende i privaten til en given pris??

Det er altid enten "dogging" eller ved at man skal komme med et bud på en fiktiv gentand hun har til salg på dba.dk, som så kan hentes i hendes kælderrum.

Anmeldelsen kan selvfølgelig være reel nok, der er dog bare andre der studser lidt kan jeg se :)

Redigeret af Ulle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebonylover skrev, for 5 timer siden:

Snyd ikke jer selv for denne skønne kvinde. 

Der er to billeder på hendes annonce. Er det billede der er meget lille hendes røv?
Eller er det et fra nettet der ligner meget godt, ligesom alle hendes andre billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nøgne røv til venstre er ifølge NajaP hendes egen.

Hun har flere gange annonceret med at man kunne møde hende i privaten når hendes mand var på forretningsrejse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Der er såmænd bare to ting, at gøre;

1. Enten ta'r man hendes ord, og de fleste af dem, som har skrevet om "én tur med hende" for go'e varer. 

2. Eller man siger, nej. 

Lige som med alt andet her i livet må man tage én chance - og hun er i følge mig;  ét fund til pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende 2 gange - begge rigtigt gode oplevelser :-)

Måske man skulle nappe en gang mere - sidst jeg skrev til hende havde hun lukket ned........

Jeg har ihvertfald lyst til en gang til...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel altid nogle der er mistroiske her. Gad godt nok ikke lave en falsk anmeldelse og jeg kunne aldrig drømme om at prutte om prisen.

Jeg er til gode oplevelser og når jeg har haft en, deler jeg den her. Dårlige oplevelser er der heldigvis langt imellem. Det er ikke forbudt at bruge øverste etage når man læser massage annoncer. Jeg vælger med omhu og det virker for mig.

Til de mistroiske er her dagens link til NajaP: https://annoncelight.dk/showad/222809

Det var præcis hvad jeg fik og det kan stærkt anbefales at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :) så nu har Jeg fået besøgte hende idag:) jeg ankom til diskret sted og mega varm velkommen af Naja og smile :)

vi gik til sove room og kæles af og fik dejlig blowjob og slikkes hendes dejligst våde fisse inden vi bolle osv.

jeg kan kun siger alt positive hvad jeg har oplevet hos hende og skal absolut ses hende igen uden i  tvivlet om ! 

Jeg glæder mig allerede til når hun er på igen så bestil jeg gerne ny tid hos hende ! 

Til Naja :) endnu en gang tak for hyg leg ! Og dejlig velkommen du gav mig og din søde smile og glæder mig allerede til ses dig igen når du er på igen  :) 

 

Redigeret af biot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebonylover skrev, den ‎14‎-‎04‎-‎2017 at 11:18:

Så blev det min tur til at melde mig ind i Najas fanklub.

Jeg havde bestilt 20 min for 700 hos Naja privat. (Hun kører med forskellige koncepter og det fremgår af hendes annonce).

Jeg blev mødt i døren af en flot frodig kvinde der 100% svarer til annoncen. Læs frodig og ikke fed.

Først lidt kælen, af med tøjet og så røg jeg ned mellem Najas ben. Lækker våd fisse, jeg kunne smage et af dagens tidligere besøg hvilket bare gjorde det endnu frækkere.

Jeg fik en god gang oral og så fik hun den i doggy indtil jeg kom i hende. Doggy er ikke min favorit, men den dejlige våde og stramme fisse gjorde sit til, at jeg kom hurtigt. Kondom blev ikke brugt/diskuteret under besøget og jeg foretrækker det selv naturel.

Snyd ikke jer selv for denne skønne kvinde. 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/222002

86 kg til 167 cm dame, er vist passeret frodig og begyndt at snuse til svært overvægtig!

No thanks! ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Stormtrooper skrev, for 2 timer siden:

86 kg til 167 cm dame, er vist passeret frodig og begyndt at snuse til svært overvægtig!

No thanks! ..

 

Hvis det var mig, der havde skrevet indlægget, som du så elskværdig har skrevet et indlæg om - havde jeg undret mig over, hvad du tror du bidrager med. 

Ét, "No thanks"... 

Spændende - og det hænger mig langt ud af halsen, at se disse totalt ligegyldige indlæg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

 

Naja er ekstremt sød og dejlig. Har haft fornøjelse af hende flere gange, både offentligt og privat. Og elsker simpelthen hendes frække setups.

 

har det næste imorgen, og håber stadig på den dag vi kan lave en fræk trekant sammen med hende i centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i går forbi Naja

Smilende og venlig samt forstår at skabe en god stemning. Og en dejlig fræk oplevelse, hvor medindlevenhed var i top.

Jeg kommer helt sikkert igen, for at slikke, blive slikket og mærke hende var super:)

Kan kun anbefale hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg var forbi til 20 min. forleden. 

Jeg vil starte med at sige, at hun er en sød pige. Nem kommunikation, fint sted. Ikke vildt diskret, men heller ikke så man træder sig selv over tæerne. 

Hendes mål burde nok have holdt mig væk, men de gode anmeldelser gjorde at jeg smuttede en tur forbi alligevel. 

Blow blev udført fint. Missen smagte seriøst ikke godt! Jeg gjorde mig rimelig hurtigt færdig. 

Jeg lærte nogen igen den dag. Jeg vil fremover være 100% sikker på at pigen ikke, efter min smag(!), er for stor. Det synes jeg Naja er, men andre tænder måske på det, og så er det fint. 

Til gengæld er det dejligt med en man kan kommunikere normalt med. 

Tag anmeldelsen som I vil. Det er ingen "hold jer væk" anmeldelse, men husk at hun ikke er noget lille nips, og at man skal være til store piger.... 

God aften derude ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Størrelsen på hende står i annoncer, samt kan ses på det sidste billede. 

Men, det er jo i sidste instans øjnene, der vurderer det hele. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, den ‎2017‎-‎04‎-‎19 at 17:08:

Hvis det var mig, der havde skrevet indlægget, som du så elskværdig har skrevet et indlæg om - havde jeg undret mig over, hvad du tror du bidrager med. 

Ét, "No thanks"... 

Spændende - og det hænger mig langt ud af halsen, at se disse totalt ligegyldige indlæg. 

 

Jeg kan kun istemme - generelt. Desværre er mellem 1/4 og 1/2 af alle indlæg totalt ligegyldige selvpromoverende, opkæftende indlæg uden nogen som helst form for interesse for andre end afsenderen. Det ville klæde siden, hvis adm. slettede med hård hånd. Hermed en opfordring!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...