Hop til indhold
xaim

Tantra i Jylland

Recommended Posts

Hey, overvejer lidt at prøve tantra massage, men det er en jungle at finde ud af hvem man skal gå til.

Har i nogle ideer til hvor man skal tage hen hvis man gerne have en  god førstegangs oplevelse ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du søger Tantra uden nogen mulighed for sex, så prøv Flora

Er det med afslutning eller kun berøring ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kan se bort fra Sara's alder - jeg ved ikke hvor "gammel" hun er, men hun er god til massagen, og hun berører hele kroppen meget, hun tager sig meget af din pik og du kan nemt få så meget "opmærksomhed" at du kommer - så er hun et besøg værd, og hun tager en overkommelig betaling.

Jeg har prøvet et par gange, uden at komme, men det er ikke hendes skyld, jeg er bare ikke typen der kommer på 5 minutter :-)

Hun har denne hjemmeside: http://saraevers.dk/tantra-healings-massage/

Del dette indlæg


Link til indlæg
xaim skrev, for 2 timer siden:

Hey, overvejer lidt at prøve tantra massage, men det er en jungle at finde ud af hvem man skal gå til.

Har i nogle ideer til hvor man skal tage hen hvis man gerne have en  god førstegangs oplevelse ? :)

Hvad med at kontakte Tantra Templet, hvis du altså ikke vil have sex med behandleren ? De er rigtig dygtige. :)
Så ikke det var i Jylland du søgte. ;)

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hvad med at kontakte Tantra Templet, hvis du altså ikke vil have sex med behandleren ? De er rigtig dygtige. :)

Tror lidt han håber der er ekstra med - han spørger til det, efter egentlig at have fået svar tidligere ;-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja absolut. Det er noget af de frækkeste jeg har været med til - og hvis min tantra var blevet afsluttet med et superlækkert blowjob (eller endnu bedre en 69'er) så havde det været eminent lækkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, for 21 timer siden:

Hvis du kan se bort fra Sara's alder - jeg ved ikke hvor "gammel" hun er, men hun er god til massagen, og hun berører hele kroppen meget, hun tager sig meget af din pik og du kan nemt få så meget "opmærksomhed" at du kommer - så er hun et besøg værd, og hun tager en overkommelig betaling.

Jeg har prøvet et par gange, uden at komme, men det er ikke hendes skyld, jeg er bare ikke typen der kommer på 5 minutter :-)

Hun har denne hjemmeside: http://saraevers.dk/tantra-healings-massage/

Havde håbet på en lidt yngre en af slagsen, men ellers tak for tippet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 21 timer siden:

Der er også Courtisan, kontakt, hun er ind i mellem på annoncelight. 

Ved du om hun kan overtales til at smide alt tøjet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xaim skrev, 1 time siden:

Ved du om hun kan overtales til at smide alt tøjet? 

Det tror jeg ikke hun kan overtales til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
StudineMILF skrev, den 14/4/2017 at 12:09:

Hvad med at kontakte Tantra Templet, hvis du altså ikke vil have sex med behandleren ? De er rigtig dygtige. :)
Så ikke det var i Jylland du søgte. ;)

Tantra templet findes også i Aarhus. De er rigtig dygtige, men deres fokus er på det tantriske energiarbejde, og de masserer ikke din pik. Men et rigtig godt sted at starte netop fordi fokus er på hele kroppen og ikke kun underlivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...