Hop til indhold
Onslow

Bliver dette fremtiden på sexmarkedet?

Recommended Posts

jeg tror ikke på konceptet her til lands

måske vil nyhedens interesse og "så har jeg prøvet det / endnu et flueben" holde gang i svingdøren ved en opstart

men på længere sigt tror jeg ikke der vil være hobevis af faste stamkunder

i anmeldelser herinde er et af de vigtigste omdrejningspunkter indlevelse og man er skuffet hvis der er mangel på dette

de fleste bryder sig ikke om hende der bare smider sig på ryggen og aldrig kigger ham i øjnene

og en oplevelse med en dukke må da meget ligne sidstnævnte

 

i artiklen står der flere gange "Personalet kan arrangere dukken præcis i den stilling du ønsker"

du har måske købt halvanden time og du må KUN tage hende bagfra ELLER missionær ELLER cowgirl

lyder lidt øv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også - som @aaisha - at det er en forbigående trend, der nok vil have sit publikum i begyndelsen, men hurtigt vil miste nyhedens interesse, og dermed forsvinde igen.

Til gengæld er jeg også sikker på, at den generelle udvikling vil tage livet af mange virksomheder, som ikke når at se deres marked skifte og blive "distorted", før det er for sent (som fx. Kodak, Blockbuster etc.). Markeder, der lever i kraft af social interaktion, vil i noget omfang gå uberørt hen, for nok kan den menneskelige natur efterlignes, men den vil stadig være kunstig - og dermed ikke være nærværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, hvis udviklingen indenfor virtual reality og robotter går videre med uformindsket eller stigende styrke, kan man da vist ikke helt afvise det.

Husker I 70'er filmene Westworld og Futureworld, hvor man kunne kneppe totalt virkelighedstro robotter, mon ikke noget sådant venter lige om hjørnet.

Hvem ville i så fald ikke være fristet af en fuldkommen tro kopi af Scarlet Johanson eller en lignende drømmekvinde, som man jo aldrig i livet ville kunne komme til så meget som at kysse fødderne på?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

 

Hvem ville i så fald ikke være fristet af en fuldkommen tro kopi af Scarlet Johanson eller en lignende drømmekvinde, som man jo aldrig i livet ville kunne komme til så meget som at kysse fødderne på?

 

 

 

Jeg er desværre nok nødt til at sig "Det ville ikke have min interesse". Uagtet hvor livagtige disse dukker er, så vil det få mig aldrig blive andet end et stykke sexlegetøj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg er desværre nok nødt til at sig "Det ville ikke have min interesse". Uagtet hvor livagtige disse dukker er, så vil det få mig aldrig blive andet end et stykke sexlegetøj. 

Helt enig.

Mekanik er jo mekanik. Jeg foretrækker så langt et menneske med kropsvarme og esprit

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste steder i verden er prostitution ulovlig. Måske det kan blive udbredt der (hvis altså de ikke også forbyder det - det er jo også noget griss :huh:).  I lande hvor ægte piger er tilladt, næppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sachs

Hmm…, jeg kommer til at tænke på to ting: Lord Kelvins udtalelse ’heavier-than-air-flying mechines are impossible’, og at jeg selv allerede har knaldet et køleskab, to støvsugere og en jacuzzi.

Lord Kelvins udtalelse er fra 1895; Orville og Wilbur Wright fløj i 1903. Mine egne ’erfaringer’ stammer fra mine tidlige teenageår – ok, den med jacuzzien var måske efter, jeg var fyldt 20 – min pointe er, at man let & ofte undervurderer den menneskelige opfindsomhed, ikke mindst når det handler om sex.

Så lur mig, om der ikke allerede et sted i en garage eller et muggent kælderværelse sidder en filipensplaget teenager med sved på overlæben (og et forventningsfuldt dunkende lem) og nørkler med en gammel Nilfisk, en Fleshlight, en havesprinkler og How To Build Your First Mobile App In 12 Steps.

Og lur mig, om ikke det bliver en knaldende succes - pun intended!

Jeg må løbe – skal en tur på Kickstarter.com:)

Redigeret af sachs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...