Hop til indhold
Rescue51

DEBUTANTGANGBANG ved Vejle fredag d.21.april LONNIE PÅ 23 ÅR & MILLA PÅ 28 år HUSK MOBILNR. VED TILMELDING

Recommended Posts

Kære alle 

til de af jer, der måtte føle trang til lidt sjov fredagen efter påske. 

Frække Lonnie  i sit 2. Gb vakte stor glæde til sit første for knap 14 dage siden, og så en ny debutant Milla, der i den grad glæder sig til sit første GB. :):P

Måske nogle af jer har lyst til at kigge forbi. 

https://annoncelight.dk/showad/226423

fortsat god påske til alle.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, den 04/14/2017 at 19:13:

Uha uha det er så fristende 

men kan ikke slippe ud af noget arbejde 

Ellers en fantastisk start på en forlænget weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik helt fantastisk! :-P

Der havde desværre været en del afbud, så vi endte på tre fyre til de to skønne piger! Plus en bonus tøs til sidst, så I er sgu gået glip af noget :-P

Milla måtte desværre melde afbud, så vi fik lov til at lege med Lonnie og Beth i stedet. Det blev en lidt stille start, hvor vi mænd lige skulle vende os til, at vi skulle være på hele tiden. Der blev hurtig en super god stemning, og der var max. mulighed for at forkæle pigerne. Jeg skal lige hilse og sige, at specielt Lonnie fik, hvad hun kunne tilkomme. Hun er den mest fantastiske tøs, man kan forestille sig! Smuk, naturlig, fræk som pokker og helt umættelig :wub:

Beth havde desværre lidt en off-day, så hun måtte bakke ud undervejs. Imidlertid havde vi en enkelt tilskuer, som pludselig ikke kunne holde sig væk længere, og hold nu lige kæft hun havde styr på sit blowjob. Jeg synes ellers, jeg var helt brugt op, men det lykkedes hende at få mig i gang igen. Hun kunne tage noget pik, og det lykkedes også at få hende til at sprøjte et par gange.

Efter godt tre timer var jeg godt brugt på den bedste måde, man kunne forestille sig. Det er svært at forestille sig en bedre måde at starte weekenden på.

Bare ved at skrive om eventet har jeg da allerede fået de vildeste abstinenser. Glæder mig til næste gang... :P

Der skal lyde en kæmpe tak til de skønne tøser og også til resten af holdet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvordan gik det........ Det gik helt fantastisk. Så godt at jeg har måtte sunde mig weekenden over, inden jeg skriver denne anmeldelse.

NoSecret beskriver dagen meget godt. Det var en af de arrangementer hvor man bare har lov at være mere end heldig. Som sagt mødte vi kun 3 fyrer op, som så gudskelov også tog alle 3 timer +-.  Ellers havde de/den resterende fyr da fået et hjertetilfælde. Så tak for hjælpen drenge.

Et arrangement hvor stemningen var dejlig afslappet og fri, og hvor vi alle snakkede godt sammen, også fyrrene imellem. 

Og så til pigerne. jeg var i bund og grund taget med til dette GB for at møde Lonnie, som jeg var så heldig at se an til et tidligere arrangement. Derudover også Milla, som jo desværre måtte melde fra og hurtigt blev erstattet af en dejlig mørk sød skønhed til Beth.

Hvis man elsker chokolade, så er Beth bare sagen. En naturlig, lidt stille, men ganske liderlig ungpige. Man kunne mærke hun nød det og især at blive slikket til de dejligste orgasmer. Hun er en kærlig pige, og med den gode tid vi havde med tid til kærtegn og nussen, tror jeg det passede Beth meget godt. I hvert fald mig. Desværre som NoSecret beskriver, så måtte hendes skød efter de halve tid, give op. Ikke Beths skyld, men en kombination af kroppens fysiske holdbarhed i forhold til .... ...  Men selvom Beth måtte sige fra, var det ikke noget med at stikke af ud af døren. Nej hun sad ødt og nød synet af vi andre. 

Så til Lonnie som jeg virkelig havde set frem til. Hun er virkelig et eksempel på naboens "uskyldige" datter. Sød, naturlig, lækker og enorm fræk. Man kan mærke hun virkelig elsker sex, både at give oral og modtage, og kneppe blødt/hårdt og længe. Hun virker umættelig og fik da også flere gange de mest fantastiske orgasmer. Også en af de våde. Da vi ikke var flere, var der virkelig tid til kæl, kram, snak og humor ved siden af den dejlige sex. Man kan mærker at Lonnie er en pige med ben i næsen, som gør dette fordi det er sjovt.

Og ja, så kom der jo lige en bonuspige forbi, som skulle fotograferes i det tilstødende rum af arrangørerne. Da hun var "færdig" med dette, var hun åbenbart så liderlig, at hun satte sig hos vi nøgne fyrer. Og vi kunne åbenbart mærke en gensidig Interpresse, så det endte med at hun af arrangøren fik lov til at være med i legen. Så det blev til en virkelig lidenskabelig omgang med heftig oral og sex.

Da alle piger var blevet godt bearbejdet og vi fyrer var godt brugte, var der stadig 20 minutter igen. Men arrangøren mente, at nu måtte vi fyrer lige vise vores værd igen. Og det endte da også med at Lonnie fik mig klar igen, til den mest lækre omgang kærestesex med lækker afslutning. Så tak Lonnie du er for skøn.

3 fantastiske timer med 3 helt forskellige piger, til det mest betydningsfulde GB for mig. 

Tak til Beth og Lonnie for jeres naturlighed. I kan klart anbefales. Og tak til bonuspigen som virkelig er vil med at sexe. Så drenge hold øje med hende

Og tak til resten af teamet, for godt samarbejde og stemning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Som GB lyder det lidt lunken, men som en sexoplevelse fantastisk, 2-3 piger i 3 timer 3 mand må siges at være et scoop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...