Hop til indhold

Recommended Posts

Måtte af sted for 4. gang, Stærkt vanedannende og det går ud over betalingsbalancen. Efter ankomst forlod hun mig kort, begyndte at tage tøjet af, stod i trusser dan hun kom tilbage. Hun gik direkte hen til mig og kyssede mig lidenskabelig, og gled en hånd i trusserne, knælede ned og trak trusserne af, og begyndte at sutte og slikke kugler, fik hende stoppet, vi gik til dobbeltsengen hvor hun satte sig og bed emballagen op til en regnfrakke. Men jeg stoppede hende og sagde jeg gerne ville slikke, det kunne hun godt lide. Derefter regnfrakke på og der blev skubbet lidt både missionær og dogge. Stoppe og trak regnfrakken af og lagde mig på ryggen, fik en lækker sutte tur og blev total tømt. Hun sagde der var lidt tid tilbage, så fik lidt massage, hun spurgte om jeg kunne igen, men nej gammel mand på 69 var tømt, skal bruge mere tid på opladning. Men en dejlig oplevelse.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forlygterne er helt naturlige, og prisen synes jeg er ok 800 for cocktail, og der var ingen begrænsninger, hun nød at blive rørt ved. Tid ca 30 min. Og det var fra dag 1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gammel48 skrev, den 04/13/2017 at 18:50:

Måtte af sted for 4. gang, Stærkt vanedannende og det går ud over betalingsbalancen. Efter ankomst forlod hun mig kort, begyndte at tage tøjet af, stod i trusser dan hun kom tilbage. Hun gik direkte hen til mig og kyssede mig lidenskabelig, og gled en hånd i trusserne, knælede ned og trak trusserne af, og begyndte at sutte og slikke kugler, fik hende stoppet, vi gik til dobbeltsengen hvor hun satte sig og bed emballagen op til en regnfrakke. Men jeg stoppede hende og sagde jeg gerne ville slikke, det kunne hun godt lide. Derefter regnfrakke på og der blev skubbet lidt både missionær og dogge. Stoppe og trak regnfrakken af og lagde mig på ryggen, fik en lækker sutte tur og blev total tømt. Hun sagde der var lidt tid tilbage, så fik lidt massage, hun spurgte om jeg kunne igen, men nej gammel mand på 69 var tømt, skal bruge mere tid på opladning. Men en dejlig oplevelse.   

Og billederne er af hende? Hvad vil du skyde hende til at veje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne af hende er ægte. Hvad hun vejer ved jeg ikke, men hun er nem at rykke rundt på lagenet uden der kommer en stor kiropraktor regning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det muligt at kontakte hende på email eller anden vis end telefon? jeg har ikke nogen telefon for tiden, og vil da meget gerne besøge hende her i weekenden. 
man kan ikke se hendes ansigt på billederne. var hun køn?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
carlobabe skrev, for 4 timer siden:

er det muligt at kontakte hende på email eller anden vis end telefon? jeg har ikke nogen telefon for tiden, og vil da meget gerne besøge hende her i weekenden. 
man kan ikke se hendes ansigt på billederne. var hun køn?

er det ikke bare at smutte forbi og se om hun er ledig.. nu ved jeg så ikke om du bor tæt på selvfølgelig.. :)


 

er det ikke bare prøve at smutte forbi og se om hun er ledig.. nu ved jeg så ikke om du bor rimelig tæt på selvfølgelig.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydfyr43 skrev, for 33 minutter siden:

er det ikke bare prøve at smutte forbi og se om hun er ledig.. nu ved jeg så ikke om du bor rimelig tæt på selvfølgelig.. :)

altså jeg bor i Kolding. godt nok den anden ende af byen. men det ville da være lidt surt at vade forbi og forstyrre en anden kunde :)
men som jeg kan se ud fra tråden her, og en anden tråd herinde om hende, er hun en rigtig frækkert. og billederne viser da også kun gode ting. 
men taget i betragtning af at der er åben 24timer i døgnet, kan jeg jo altid smutte forbi i aften og håbe på der ikke er andre :) så håber jeg ikke hun ser på det som værende uhøfligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

Har lige været der for 5. gang. Svar på spørgsmål, jeg synes hun er rigtig køn, og tror man bare kan ringe på døren, der er flere  piger i ejendommen, og er der optaget kan man lige gå en tur,på troldhede stien. Der er fine parkeringsforhold, man parkerer ved parkhallen, og går lige igennem haven på bagsiden til nr. 43. Lige en trist nyhed den 25. er sidste dag, så flyver hun hjem, havde misforstået hende, troede det var den 30. så kunne jeg lige jeg lige have nået en tur mere. Hun prøvede at lokke mig til at komme tirsdag og sige farvel, men kan desværre ikke. Men intet er så skidt det ikke er godt for noget, kan måske få betalingsbalancen genoprettet. Hører gerne hvis andre når at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik min telefon tilbage tidligere idag, så jeg har lige skrevet med hende nu. jeg har fået lavet en aftale med hende. jeg giver lige min vurdering med når jeg har været der.

jeg må dog sige at hendes smser var meget korte. kun enkelte ord. men jeg læste vist også et sted at hendes engelsk ikke var skide godt. men uanset, ser jeg da frem til en god tid med en fræk ung tøs ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...