Hop til indhold
TheLover

Rossa i Holsted, Waw!!!

Recommended Posts

 

Jeg var i går lidt omkring i det Jyske og min vej faldt forbi Holsted, hvor jeg havde set Rossa arbejdede for tiden.

Hende har jeg haft kik på et stykke tid - hun har gode anmeldelser herinde, så nu skulle det prøves af.

 

https://annoncelight.dk/showad/207346

Jeg får booket en tid 30 min 1000kr. 

 

Jeg ankommer og bliver modtaget af en lille smilende Rossa, hun er mindre end hun selv tror, 168 siger profilen, men jeg tror ikke hun er mere end 165-166!!

Det skulle nu ikke skille os ad, jeg er ikke den højeste mand i verden, så jeg er glad for små piger.

MED STORE BRYSTER!

Jeg havde læst hun havde fået dem lavet om, fra de store, sikkert ret bløde bryster på hendes billeder, til mere faste store der sad højere oppe.

Jeg må sige den doktor der har gjort det skal ha en STOR anbefaling. De er godt nok flotte. Den kødsnedker er en sand kunstner!

Rossa selv lader til at være yderst tilfreds med dem, hun lader dem villigt beskue, berøre og nyder tydeligt det hele. 

 

Jeg bliver ført ind i bollerummet, jeg bliver klædt af, sætter mig på sengen med Rossa stående foran mig.

Hun har en lille tynd sag på, trusser og de der store bryster stirrer mig lige i øjnene og bare beder om at blive nusset og suttet og slikket.

Mine hænder går på opdagelse og finder en stram lille kvindekrop. Numsen er ret lille og fast, hun er dejlig blød, der er ikke meget overflødigt fedt.

Trusserne får jeg lov at pille af, en fin glat mis gemmer sig bagved, den får et hurtigt kys og et klem og Rossa sukker dybt.

Jeg synes hun er utrolig nuttet og feminin.

 

Jeg får et par små kys, hun tungekysser ikke, hun skubber mig bagover i sengen, sender mig et frækt blik og kryber op til mig. Får sig anbragt så jeg kan nå hende overalt samtidig med hun stille og roligt går i gang med en dejlig våd gang superfransk. Mine hænder står ikke stille. Igen får de fine bryster en gang massage, men jeg begynder at blive mere interesseret i hendes flotte numse og den lille fine mis der gemmer sig derinde, så jeg beder hende komme lidt tættere på, så jeg kan se det hele og måske slikke hende lidt. Hun lægger sig i stilling over mig, begynder igen på blowjob, jeg nyder synet og følelsen af hendes krop, så begynder jeg at gi igen med kys og små slik. En fisse i munden, en balde i den ene hånd og et stort dejlig bryst i den anden. Hvis det ikke er meningen med livet så ved jeg ikke hvad den skulle være!

 

Men vi må videre i teksten, jeg vil ha hende til at ride mig, hun spørger om hun skal vende den ene eller anden vej, altså normal eller reverse cowgirl, jeg har aldrig prøvet reverse, men jeg er for meget babsoman til at ville prøve det med hende, hæhæ

Så hun hopper på og rider mig fint og langsomt mens jeg kan få styret mine lyster med hensyn til bryster.

Efter lidt tid griber jeg hende om livet, får hende vendt om med et snuptag, vi lander i en fin missionær hvor jeg får hendes ben spændt op sådan at hendes knæhaser er låst i mine albueled, hun er helt spredt ud og giver mig lige den støtte der skal til for at jeg kan arbejde mig frem til klimaks. 

 

Der er tid til at ligge lidt sammen og jeg puster ud. Vi får snakket en lille smule, jeg synes hendes engelsk er fint, ikke perfekt men rigeligt godt til mig.

Så skal jeg i tøjet og afsted, jeg bliver fulgt til døren, får et knus og smutter storsmilende ud i den kolde vind.

 

Hun er bare en fin lille pige med en nuttet udstråling og et par gode boobs eller en fin lille stram numse hvis man bedre kan li det. Hun kan virkelig anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi. Startede med er bad og så ind i hyggerummet. Startede med fransk med gummi ok fransk men hun vil hurtig videre . Mobilen var ved siden af sengen og brummer konstant vildt forstyrrene . Det var som hun hurtigt vil have det overstået. Fik sex i 3 stillinger. Mangler noget lndlevelse. Kommet ikke igen. Pris for 20 min 800  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også et smut forbi Rossa i Påsken.  Wauw. Kan helt tilslutte mig de gode anmeldelser af hende. Hun er en rigtig godte - fræk og indbydende.  Ægte billeder - hun ser faktisk bedre ud i virkeligheden end på fotos.  Bestilte en halv time og fik fuld valuta for pengene.  Især hendes blowjob er virkelig godt - den måde hun sutter på og bruger læberne og så samtidigt kigger på en med de frække og flotte dådyrøjne. Vil ikke afvise et genbesøg.  Så bare afsted og aflæg hende et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...