Hop til indhold
mial

Megafransk i København

Recommended Posts

Guest Vestegnen
trold2 skrev, for 15 minutter siden:

prøv ørstedsparken efter 20 der er det gratis

Og Ørstedsparken er det bedste sted hvor man kan få megafransk? Og det ved du fordi ...? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

lol nej det ved jeg ikke , det her jeg bare hørt )

jeg kender det beste sted men hende ser jeg fast så det kommer ikke videre )

god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 13/4/2017 at 16:35:

lol nej det ved jeg ikke , det her jeg bare hørt )

jeg kender det beste sted men hende ser jeg fast så det kommer ikke videre )

god jagt

Underlidt svar??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Humor isn't what he is asking for. He is asking for assistance.

I thought this was a site for sharing and helping each other!

Mial, as it is Easter that is a tough one. Clara and mon-cherie.dk would be the closest for sure thing.

French is usually with a condom but she can go deep and makes it really naughty.

good luck

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mial skrev, den 13/4/2017 at 15:29:

Hej alle,

Søger det bedste megafransk i København. Prisen lidt ligegyldig - bare det er super godt! :-)

Mial

Som altid: Hvad er godt for dig?

Melly er rimeligt god til min smag (se evt tidligere anmeldelse).

https://annoncelight.dk/showad/219933

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dont go for melly guys ,,, she is evil bitch ,,, time and money waster ,,, a few of reviews by her friends not by ordinary clients ,,, i had personal experince ,,, she is fat and ugly , all her pictures are few years old ,, you will found her totally opposite ,,, totally tastless 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mickel skrev, 1 time siden:

Dont go for melly guys ,,, she is evil bitch ,,, time and money waster ,,, a few of reviews by her friends not by ordinary clients ,,, i had personal experince ,,, she is fat and ugly , all her pictures are few years old ,, you will found her totally opposite ,,, totally tastless 

Det er vås. De uprofessionelle billeder er taget i december på det hotelværelse hun arbejdede fra, hvor jeg besøgte hende. Du har tydeligvis haft en dårlig oplevelse, hvorfor beksriver du ikke bare den i stedet for at lyve om os andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden:

Nu står der jo;  trustworthy  -  i annoncen... 

Og så skriver du, at det ikke er hendes billeder. 

Så er hun jo, én fusker..!! 

 

Ja, til en vis grad.  Jeg ved godt at det er ikke hende i billedet i forvejen, så forventningen var godt indstillet. Jeg valgte hende bare for at prøve megafrench og anal.  Oplevelsen var rigtigt god som jeg kan husk (det var sidste år da hun var her)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Samdk skrev, for 35 minutter siden:

Ja, til en vis grad.  Jeg ved godt at det er ikke hende i billedet i forvejen, så forventningen var godt indstillet. Jeg valgte hende bare for at prøve megafrench og anal.  Oplevelsen var rigtigt god som jeg kan husk (det var sidste år da hun var her)

Enten er man én fusker - og smider billeder op af en anden person når det skulle være af én selv. 

Eller man smider billeder op af én selv. 

Sværere er det ikke..!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 16 minutter siden:

Enten er man én fusker - og smider billeder op af en anden person når det skulle være af én selv. 

Eller man smider billeder op af én selv. 

Sværere er det ikke..!! 

Det er da noget vås. Fusk handler om så meget andet end billeder. Det kan også være snyd med ydelser - fx sælge megafransk, men ikke yde det. Jeg har selv besøgt hende og synes egentlig hun lignede de billeder ret godt. Jeg husker dog ikke om hun havde den edderkop på maven (det er 1-2 år siden og jeg kneppede hende mest i doggy).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...