Hop til indhold
Guest Snigeren902

Kadangha wellness Nyborg

Recommended Posts

Guest Snigeren902

Var lige en hurtig tur forbi Nyborg havn idag.. også så jeg kadangha wellness? Er der nogle som har prøvet det sted? Og er der lidt mere at hente end blot massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, den 13/4/2017 at 14:58:

Var lige en hurtig tur forbi Nyborg havn idag.. også så jeg kadangha wellness? Er der nogle som har prøvet det sted? Og er der lidt mere at hente end blot massage? 

Godaften de herrer, jeg har ikke besøgt stedet endnu, men der er yderligere info på følgende link :

http://www.fyens.dk/nyborg/Massage-i-kaelderen-hos-Bang-on/artikel/3126890

Ifølge artiklen hedder hun: Bang-on, afholder mig fra at kommentere det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi tidligere på ugen. En meget smilende og venlig, ikke helt ung, kvinde tager imod. Jeg bad om en times massage, og bliver vist ind bag et forhæng. Her bliver jeg lidt usikker. Der står en rigtig massagebriks, men jeg vælger at smide tøjet og ligger mig. Efter ca ½ time spørger jeg om happy ending. Og så kan det ellers være stemningen skiftede. Hun blev sgu sur, meget sur. Jeg blev bedt om at skride, og jeg var kun lige ude af døren, da en bil med en ubehagelig type ankom. Hold jer væk der fra, hvis i så meget som drømmer om HJ eller det der er bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan da bare svare nej, og fortsætte den times massage, der er betalt for..

Hvis 5800 havde ønsket mere, skulle han have bestilt det fra start..

Sexeren

 

Ps. negativ omtale skader utroligt meget !!!

Det får hun at mærke på pengepungen, Havde hun taget på .................

Var der klingende mønter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en virkelig effektiv massage, der nærmest kurerede mit ondt i ryggen (indtil videre i hver fald) Hun ved hvad hun laver.

Men der står faktisk på deres hjemmeside, og i øvrigt også på et skilt i deres vindue i butikken : “Vi tilbyder ingen former for seksuelle ydelser”

Selvfølgelig kan man være stærkt ordblind, meeen:D  Man må også repekterer hvad de skriver. Ellers er det jo nærmest sexchikane;)

Der er vist nok af gode steder hvor man kan få noget "ekstra", men klart nok ikke her.

Klar anbefaling hvis man har "rigtig" ondt

 

 

 

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...