Hop til indhold
Donsim

Nogen der har prøvet Celingj19 i Randers?

Recommended Posts

Jeg vil gerne høre om der er nogen, der har haft fornøjelsen af, at besøge denne pige https://annoncelight.dk/showad/226325
Og som kan fortælle lidt om deres oplevelse. Hvordan hun ser ud, om hun er dygtig, hvilke ydelser hun tilbyder?

Jeg har selv forsøgt at skrive til hende et par gange uden at få respons, så jeg vil gerne vide om det er det værd, at bruge mere tid på at kontakte hende.
Hvis det er nemmere er i velkommen til at skrive en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donsim skrev, den 13/4/2017 at 14:32:

Jeg vil gerne høre om der er nogen, der har haft fornøjelsen af, at besøge denne pige https://annoncelight.dk/showad/226325
Og som kan fortælle lidt om deres oplevelse. Hvordan hun ser ud, om hun er dygtig, hvilke ydelser hun tilbyder?

Jeg har selv forsøgt at skrive til hende et par gange uden at få respons, så jeg vil gerne vide om det er det værd, at bruge mere tid på at kontakte hende.
Hvis det er nemmere er i velkommen til at skrive en PM.

Slet ingen hjælp her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

Jeg har også prøvet og skrive til hende og man får ikke noget svar fra hende så tror det er en liderlig stodder der står bag eller en fæle annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen
bullermadsen skrev, 1 time siden:

Jeg har også prøvet og skrive til hende og man får ikke noget svar fra hende så tror det er en liderlig stodder der står bag eller en fake annonce.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt hende en enkelt gang, omkring nytår. Vil mene alderen passer på hende - liiidt genert, er hun, til man lige kommer i gang. Hun er en smule chuppy, ikke meget, men lidt. MEN til gengæld rigtig sød, naturlig og rar, og man føler sig godt tilpas sammen med hende..

Der er hyggeligt, pænt og rent hos hende

Men ikke let at lave en aftale med, desværre - men hun ER sød og ægte

Redigeret af nochmahl goingfishing

Del dette indlæg


Link til indlæg
nochmahl goingfishing skrev, den 4/16/2017 at 06:54:

Hej

Jeg har besøgt hende en enkelt gang, omkring nytår. Vil mene alderen passer på hende - liiidt genert, er hun, til man lige kommer i gang. Hun er en smule chuppy, ikke meget, men lidt. MEN til gengæld rigtig sød, naturlig og rar, og man føler sig godt tilpas sammen med hende..

Der er hyggeligt, pænt og rent hos hende

Men ikke let at lave en aftale med, desværre - men hun ER sød og ægte

Kan du fortælle hvor i Randers hun holder til? det behøves selvfølgelig ikke være specifikke adresse bare ca. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Har i besøgt hende for nylig? Har fået et billede af hende men vil gerne spørge hvor cirka i Randers det er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor roder i rundt i hvor hun bor ? Det en amatør pige der gerne vil være diskret så ha lidt respekt og lad være med hele tiden

at fiske efter adresse , så stor er Randers jo heller ikke vel  !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nu spørger jeg igen, hvem har besøgt hende for nylig? Er hun dansk eller udenlandsk skriv gerne PM :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har prøvet at kontakte hende men hun svare ikke, andre der har prøvet det samme som mig hvor hun ikke svare jer omkring aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym2017 skrev, for 58 minutter siden:

Adresse slettet!!

Dette indlæg bør slettes!

Hvad fanden ligger du en adresse ind for?

er du komplet blæst??!!

Redigeret af Trucker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trucker skrev, for 2 minutter siden:

Dette indlæg bør slettes!

Hvad fanden ligger du en adresse ind for?

er du komplet blæst??!!

Hvad er dit problem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det er adressen til pigen som arbejder privat, Så er det til at blive slettet!. jeg formoder ikke du har hendes tilladelse til at offentlige gøre den!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...