jimbo1 0 Skrevet 13. April, 2017 Hej er der nogle der havde fornøjelsen af at møde Amanda i Odense d.7-9 April? Hendes mail adresse er [email protected] . Da jeg skrev til hende svarede hun at hun ikke var i Odense mere men snart kom igen er der nogle der kan fortælle om hende hvis hun er ægte og der er nogle der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomberito 67 Skrevet 25. April, 2017 Amanda er ægte. Jeg havde besøg af hende. Ung pige, og hun ser bestemt ikke dårligt ud. Amanda er frisk i sengen, sød og meget lige til... ingen nervøsitet meget åben og ægte. På den anden side er det ikke en rigtig god ide at få fat i Amanda sidst på aftenen en lørdag, da hun sandsynligvis har festet igennem som alle andre 23 årige. Og den Idiot til en kamerat hun har der passer tiden, er så mentaltretarderet at han ikke kan kende forskel på 10 min og 30 min. Jeg gad ikke at indgå i en længere diskussion med en lettere bedugget GP, men Amanda undskyldte pr mail næste dag. Amanda har erfaring fra SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 26. April, 2017 Kom han og trak hende ud af sengen?? ej men surt hvis du ik fik hva du betalte for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jimbo1 0 Skrevet 26. April, 2017 Okay Så hun er ret God! Hvad sex er hun til? og kan hun overtales til sex uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 26. April, 2017 Pedro74 skrev, for 22 timer siden: Amanda er ægte. Jeg havde besøg af hende. Ung pige, og hun ser bestemt ikke dårligt ud. Amanda er frisk i sengen, sød og meget lige til... ingen nervøsitet meget åben og ægte. På den anden side er det ikke en rigtig god ide at få fat i Amanda sidst på aftenen en lørdag, da hun sandsynligvis har festet igennem som alle andre 23 årige. Og den Idiot til en kamerat hun har der passer tiden, er så mentaltretarderet at han ikke kan kende forskel på 10 min og 30 min. Jeg gad ikke at indgå i en længere diskussion med en lettere bedugget GP, men Amanda undskyldte pr mail næste dag. Amanda har erfaring fra SD. Nævnte hun om hun kommer igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomberito 67 Skrevet 26. April, 2017 Tror hun bor her på Fyn, så mon ikke hun kommer til staden af og til... hun har været her engang siden jeg mødte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg