Hop til indhold
jimbo1

Amanda-tøsen 7-9 april Odense

Recommended Posts

Hej er der nogle der havde fornøjelsen af at møde Amanda i Odense d.7-9  April? Hendes mail adresse er [email protected] . Da jeg skrev til hende svarede hun at hun ikke var i Odense mere men snart kom igen er der nogle der kan fortælle om hende hvis hun er ægte og der er nogle der har mødt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda er ægte. Jeg havde besøg af hende. Ung pige, og hun ser bestemt ikke dårligt ud. 

Amanda er frisk i sengen, sød og meget lige til... ingen nervøsitet meget åben og ægte. På den anden side er det ikke en rigtig god ide at få fat i Amanda sidst på aftenen en lørdag, da hun sandsynligvis har festet igennem som alle andre 23 årige. Og den Idiot til en kamerat hun har der passer tiden, er så mentaltretarderet at han ikke kan kende forskel på 10 min og 30 min. 

Jeg gad ikke at indgå i en længere diskussion med en lettere bedugget GP, men Amanda undskyldte pr mail næste dag. 

Amanda har erfaring fra SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro74 skrev, for 22 timer siden:

Amanda er ægte. Jeg havde besøg af hende. Ung pige, og hun ser bestemt ikke dårligt ud. 

Amanda er frisk i sengen, sød og meget lige til... ingen nervøsitet meget åben og ægte. På den anden side er det ikke en rigtig god ide at få fat i Amanda sidst på aftenen en lørdag, da hun sandsynligvis har festet igennem som alle andre 23 årige. Og den Idiot til en kamerat hun har der passer tiden, er så mentaltretarderet at han ikke kan kende forskel på 10 min og 30 min. 

Jeg gad ikke at indgå i en længere diskussion med en lettere bedugget GP, men Amanda undskyldte pr mail næste dag. 

Amanda har erfaring fra SD. 

Nævnte hun om hun kommer igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...