Hop til indhold

Frodige Liza

Featured Replies

Skrevet

Kommer lige fra Vojens og dejlige Liza. Hendes billede (kun et) og præsentation står slet ikke til mål for det, jeg fik hos hende. Hun er virkelig en sød pige, som forstår at omsætte ens ønsker til en virkelig dejlig oplevelse. Hvis man også lider af lidt hudsult, får man det tusind gange opfyldt af hendes frodige, yppige, og fyldige krop, der er rund og blød som bare pokker. For ikke at tale om fistning, nå, da da! Glæd jer til det hele.

• 3 weeks later...
Skrevet
hubby skrev, den 12/4/2017 at 21:50:

Kommer lige fra Vojens og dejlige Liza. Hendes billede (kun et) og præsentation står slet ikke til mål for det, jeg fik hos hende. Hun er virkelig en sød pige, som forstår at omsætte ens ønsker til en virkelig dejlig oplevelse. Hvis man også lider af lidt hudsult, får man det tusind gange opfyldt af hendes frodige, yppige, og fyldige krop, der er rund og blød som bare pokker. For ikke at tale om fistning, nå, da da! Glæd jer til det hele.

Tak for de søde ord og mit nye ynglings ord - hudsulten. Det ligger godt i munden ;) øver mig lidt i det der pirringshalløj og pusteri. :P

• 2 years later...
Skrevet

Hejsa.   Er der nogle herinde der ved om Liza stadig er aktiv. Eller kender en anden pige som er til rigtig meget anal og fisting.  gerne analfisting.   Hører gerne fra jer :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.