Hop til indhold
Life2802

Jeg stopper!

Recommended Posts

Jeg stopper nu! 

 

Det her går ikke længere at drøne rundt til forskellige glædespiger.

 

Tiden, økonomien, samvittigheden, irritationen over at jeg i det hele taget gør det, skuffelserne over en gang i mellem efter besøg hos en som udgangspunkt rar GP. Andre gang selvfølgelig også dejlige stunder.

 

Min tid ændrer sig meget i disse måneder, har besluttet at den kvinde jeg har kendt længe skal forblive min og forholdet intakt. 

 

Jeg havde taget en kold tyrker , var faktisk kommet på afstand af det hele, elskoven hjemme er absolut blevet bedre igennem investering i tiden med hende. 

 

På vej til tilbagefald - det stopper nu. Viljestyrke på plads! 

 

Ha det så godt derude.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lidt løjerlig beslutning med tanke på din aktivitet de seneste dage, men håber da, at viljestyrken bevares ;-)

Det er en god beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme problem. Min kone er mere end rasende, men jeg har manglet noget vildskab i vort sexliv, og har så fundet det ved at besøge en GP flere gange.

Men jeg tror, det må holde op med det håb, at elskoven hjemme med konen vil blive bedre (tak Life2802 :)).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige kort svare 

ja jeg har været aktiv her på det sidste på EG

men lige netop den forhøjede aktivitet gjorde mig irriteret " hvad har jeg lige gang i", nu stopper det sgu - for jeg er ikk blevet gladere efter besøg hos GP, jo kortvarigt men ik noget af dybdeværdi!

så jeg vender mig rundt til mit ægteskab , finder frem til de værdier der og investere i det - 

giver bedre afkast og en gladere kone!

så slut !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg håber da konen vidste du brugte en glædespige ellers er det jo synd for hende at du misbrugte hendes tillid.

Redigeret af Sir.Dan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Life 2802 skriver at han har taget en kold tyrker. 

Jeg har kun prøvet en tyrkisk pige, og kold var hun ikke. 

Jeg kan godt forstå at du ikke vil have kolde damer.

Ellers har du ret med økonomien. Det er mange penge og man må spare en gang imellem. Konen derhjemme behøver ikke at få noget at vide.

Håber du trives med dit valg. Jeg syntes det er svært helt at stoppe, selm om mine besøg er blevet færre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
migmanden skrev, for 6 timer siden:

 Jeg kan godt forstå at du ikke vil have kolde damer.

Jamen, hvis jeg skal have en Guld Tuborg a.k.a. "den gyldne dame" - så skal hun knageme være iskold.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 20 timer siden:

Life 2802 skriver at han har taget en kold tyrker. 

Jeg har kun prøvet en tyrkisk pige,

Cold turkey handler nu egentlig ikke om Tyrkiet eller tyrkere, men om kalkun, så her er en kold en (meld mig nu ikke til Dan Jørgensen) :

turkey-chicken-vagina.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Life2802 skrev, den 12/4/2017 at 17:14:

Jeg stopper nu! 

 

Sikken en gang ævl. :lol:

Jeg er lidt ked af, at spolere din dag, men det er bare dømt til at mislykkes på forhånd. Du er slet ikke klar!

Dine argumenter er søgte, tynde og er slet ikke gennemtænkte. Du "glemmer" at spørge dig selv, hvorfor du søger fremmed nydelse og hvorfor du skammer dig over det!  :shock:

"Tiden". Det er helt fair, men du prioriterer bare tiden forkert. Du lader tiden styre dig, i stedet for at tage kontrol over tiden og lade den arbejde for dig. Når man selv styrer tiden kan man altid indpasse et frirum, også selv om man har travlt.

"Økonomien". Hvis man ikke har råd til luksus må man undvære eller spare sammen.  :rolleyes:

"Samvittigheden". :ph34r: Du kommer med nogen af de sædvanlige floskler, så du slipper for at tage stilling til at bruge det ubehagelige ord hvorfor.  :shock:

"Irritationen over at jeg i det hele taget gør det". Jamen, det er da også for galt! Hvorfor gør du det.....irriteret.....forkert......noget værre gris........

Det er vist ved at være tidspunktet for dig, at tænke lidt store tanker om livet. :geek:

Nå, men du er jo slet ikke klar til at stoppe, så jeg vil på forhånd byde dig velkommen tilbage.

:mrgreen:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...