Hop til indhold

seriøse sider

Featured Replies

Skrevet

hej vil høre jer medlemmer hvilken side i kan anbefale hvis man skal finde en sugarbabes, syntes SD har mistet pusten og for mange fake profiler. håber der kommer nogen indput

Skrevet

der er ikke andre

men det kræver lidt penge , at du ser ok ud og henvender dig pænt og holder aftaler

jeg kan let få to aftaler i ugen hvis jeg vil , men se en fast nu igennem lidt over en måned og er glad for det

men tjatter lidt for sjov derinde og det er let nok

men ja en del vil have penge for fotos osv glem dem

Skrevet

Samme årsag til jeg tjekkede dette site ud. Det lige så slemt for kvinder der inde :)

Skrevet
Zmp skrev, for 3 timer siden:

Samme årsag til jeg tjekkede dette site ud. Det lige så slemt for kvinder der inde :)

ja det vil jeg gerne tro zimp , hører både om at blive snydt for penge , og at folk ikke møder op

jeg er blevet brændt af 4 gange , på en weekend, kors, min mobil løb tør for strøm , ??

Skrevet
trold2 skrev, for 2 timer siden:

ja det vil jeg gerne tro zimp , hører både om at blive snydt for penge , og at folk ikke møder op

jeg er blevet brændt af 4 gange , på en weekend, kors, min mobil løb tør for strøm , ??

Jeg er blevet snydt, folk møder ikke op osv. Det sgu trættende.. :(

Skrevet
Zmp skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er blevet snydt, folk møder ikke op osv. Det sgu trættende.. :(

det er jeg ked af at høre forstår det ikke helt, havde han bare ikke penge bagefter ? 

jeg har oplevet det modsatte 3 piger glemte at bede om pengene bagefter, og fik ud af min bil, jeg gik så efter og råbte har du ikke glemt noget , og givet dem 

pengene, men det siger jo lidt om at det har været en god oplevelse som med en bolleven, ) men snyder selv ikke

og ja trættende 

Skrevet

Han lovede at dække samtlige udgifter forbundet med vores møde. Men det gjorde han ikke. Så jeg stod med minus på kontoen efter, og brugte 10 timer på transport, for at gå rundt i regnvejr og tage bussen når han lovede det helt store show... Var sgu lidt skuffende... Så hellere en der var ærlig om sine intentioner :)

Skrevet
Zmp skrev, for 58 minutter siden:

Han lovede at dække samtlige udgifter forbundet med vores møde. Men det gjorde han ikke. Så jeg stod med minus på kontoen efter, og brugte 10 timer på transport, for at gå rundt i regnvejr og tage bussen når han lovede det helt store show... Var sgu lidt skuffende... Så hellere en der var ærlig om sine intentioner :)

kors lyder træls 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.