Hop til indhold
Nielsen 69

http://www.glostrup-thaimassage.dk

Recommended Posts

Ca 45 minutters spild af tid og penge det var min tantramassage debut, og jeg havde regnet med en massage oplevelse ud over det sædvanlige..... Jeg bestilte bodytantra med ekstra da jeg ankom blev jeg taget imod at en rigtig sød dame vil skyde på 40-45år det var også fint nok,,, men påklædningen var så lidt kedelig mormor kjole sorte gamacher og sandaler,jeg blev lukket ind i er værelse der var noget koldt når kan er nøgen,, hun kom ind og masserede mig i mormor kjole og gamacher det var jeg lidt skuffet over når det nu skulle være en fræk massage.... Søm også var derefter,på intet tidspunkt følte jeg mig ophidset hen mod slutningen kom der nogen ind i rummet ved siden af, det var så lyst at kan nu høre hvad de talte om... Og der forsvandt min koncentration helt... Hun begyndte så at spille den af på mig efter er godt stykke tid blev hun træt i armen... Og måtte stoppe..... Uden jeg kom..... Da jeg blev lukket ud der fra, sagde hun vil ses..... Men det tror jeg ikke jeg fik ikke det jeg betalte for og fik ikke tilbud om at komme igen.... Og få gjort det færdigt til reduceret pris...Eller andet så der skal jeg ikke hen igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må op på hesten igen, Nielsen. 

Der er mange gode oplevelser andre steder i byen. Som jeg husker det, har det sted du valgte ikke mange gode anmeldelser her. 

Min egen oplevelse på stedet for en del måneder siden svarer desværre til din. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilsvarende ligegyldige oplevelser på det sted havde jeg for ca. fem år siden. - Jævnligt ser man dårlige anbefalinger stadigvæk. - Ufatteligt at de kan blive ved at overleve. Det må være stedets placering. - Bilisterne kører forbi - ser plakaterne - prøver - slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen 69 skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2017 at 13:11:

Ca 45 minutters spild af tid og penge det var min tantramassage debut, og jeg havde regnet med en massage oplevelse ud over det sædvanlige..... Jeg bestilte bodytantra med ekstra da jeg ankom blev jeg taget imod at en rigtig sød dame vil skyde på 40-45år det var også fint nok,,, men påklædningen var så lidt kedelig mormor kjole sorte gamacher og sandaler,jeg blev lukket ind i er værelse der var noget koldt når kan er nøgen,, hun kom ind og masserede mig i mormor kjole og gamacher det var jeg lidt skuffet over når det nu skulle være en fræk massage.... Søm også var derefter,på intet tidspunkt følte jeg mig ophidset hen mod slutningen kom der nogen ind i rummet ved siden af, det var så lyst at kan nu høre hvad de talte om... Og der forsvandt min koncentration helt... Hun begyndte så at spille den af på mig efter er godt stykke tid blev hun træt i armen... Og måtte stoppe..... Uden jeg kom..... Da jeg blev lukket ud der fra, sagde hun vil ses..... Men det tror jeg ikke jeg fik ikke det jeg betalte for og fik ikke tilbud om at komme igen.... Og få gjort det færdigt til reduceret pris...Eller andet så der skal jeg ikke hen igen...

Røvdårligt sted. Find noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Kan kun tilslutte mig de dårlige anmeldelser om stedet. For flere år siden, da de næsten lige var startet på stedet, havde jeg som trådstarter også forvildet mig ind hos dem, i troen at jeg skulle have en fræk b2b massage. Blev ellers modtaget af en smilende imødekommende kvinde i hvid kittel, som fortalte at de havde *alt* på menukortet. Valget gik som sagt på en time med  b2b og håndtrold som afslutning. Take clothes off sweety, og ud vimsede hun med mine penge. Ind kom en helt anden kvinde, der på ingen måde var imødekommende eller kundemindet. Efter ca. 12-15 min omgang oliesjask, blev jeg bedt om at vende mig om. Det havde på ingen måde været inspirerende, så pjorten var slatten som en overkogt spaghetti. Det mente min massøse dog ikke var noget problem, så hun greb hårdt fat om den, og hev, flåede, og nærmest med raspende håndbevægelser forsøgte at vække den i live. Jeg måtte selvfølgelig trække stikket her, det kunne hun ikke forstå "you nice in my hands". Fik dog til sidst rakt mig en lunken vaskeklud så jeg selv kunne bekæmpe oliemasserne på ryggen, og et "see you soon" og et klap i måsen på vejen ud...

Æhh nej tak, og jeg har ikke været der siden. 

Har heldigvis haft mange gode oplevelser andre steder siden hen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...