gerog 9289 Skrevet 12. April, 2017 Pikken skrev, for 3 timer siden: WOW ! Du glemte at linke til annoncen https://annoncelight.dk/showad/226386 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ikkeoptaget 4 Skrevet 12. April, 2017 Jeg har meldt mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 12. April, 2017 gerog skrev, for 1 time siden: Du glemte at linke til annoncen https://annoncelight.dk/showad/226386 Ja blev sgu så liderlig, at den ene hånd ikke vidste hvad den anden gjorde ! Eller rettere mangle at gøre ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StyggeUlv Skrevet 14. April, 2017 Ikkeoptaget skrev, den 12/04/2017 at 14:07: Jeg har meldt mig til Samme her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 18. April, 2017 Nu er det ændret i annoncen, ingen sex uden kondom. Ska man behøve åka til Jylland før gangbang uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 18. April, 2017 Ved nogen, hvad max deltagerantal er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 18. April, 2017 Desværre er gb. Blevet aflyst her til aften. For mange aflysninger til at vi vil tage turen fra Jylkand mod staden. Grunden til aflysningerne skal findes i, at det påtænkte set up blev ændret af den ene af pigerne i går, og dermed røg halvdelen af deltagerantallet det resterende antal tør vi ikke satse på, da erfaringer fra andre gb viser at kun ca. 50% af de tilmeldte fyre dukker op. jeg skal beklage ulejligheden for de som havde tænkt sig at komme. Bh. rescue 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 19. April, 2017 Rescue51 skrev, for 7 timer siden: Desværre er gb. Blevet aflyst her til aften. For mange aflysninger til at vi vil tage turen fra Jylkand mod staden. Grunden til aflysningerne skal findes i, at det påtænkte set up blev ændret af den ene af pigerne i går, og dermed røg halvdelen af deltagerantallet det resterende antal tør vi ikke satse på, da erfaringer fra andre gb viser at kun ca. 50% af de tilmeldte fyre dukker op. jeg skal beklage ulejligheden for de som havde tænkt sig at komme. Bh. rescue Håber i kommer igen - jeg ville have tilmeldt mig hvis de to piger udelukkende tilbyder sex med gummi møder ikke op til dem uden gummi / ikke for at starte en moralsk debat men for at suge der er er markede for med gummi så længe blow er uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 19. April, 2017 Tantra Anders skrev, for 2 timer siden: Håber i kommer igen - jeg ville have tilmeldt mig hvis de to piger udelukkende tilbyder sex med gummi møder ikke op til dem uden gummi / ikke for at starte en moralsk debat men for at suge der er er markede for med gummi så længe blow er uden God pointe. Jeg tænker også at problemet er skift af koncept, fordi nogen tilmelder sig med en bestemt forventning, og så melder fra, når den skuffes, mens andre måske har undladt at melde sig til tidligere og sent opdager skiftet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 19. April, 2017 Og jag hade velat gå på en GB helt uden gummi. Med gummi er også ok, har varet på mange gb-klubber i Berlin, Bremen mm som kører fransk uden gummi/knald med gummi. Forskellen er at det kostar 80-100 euro før hele dagen inkl mad, øl, lyxsauna mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg