Hop til indhold
sofus 46

Skivebabes Kristine

Recommended Posts

Efter en hurtig beslutning om at besøge damen på billedet hos  Skivebabes,, kørte jeg mod Skive. 10 km før ringede jeg, for at høre om der var fri bane.En spinkel stemme sagde: Hello . Vel ankommet fik jeg en god overraskelse.Pigen ca  170 høj og i 20' erne.Fra Letland .Hendes svage  sprogkundskaber var dog  ingen hindring for en god oplevelse.Varm velkomst med kys og kram.Aftalte  ½ time  til 1000.Jeg fik forklaret hende,at jeg ønskede GFE .Efter grundig opvarmning med kys, kram og kropslige bevægelser, og montering af  p- ring stod den på lagengymnastik med dobbelt kontakt: Kys og samtidig sex i forskellige stillinger .Sluttede af med omvendt missionærstilling Jeg kunne endelig slappe af med hendes knibeøvelser og hende  som kyssende dyne.Hendes knibeøvelser havde afmonteret wrapningen.Trætte og svedige endte den halve time med at have varet  7 kvarter, uden at hun på noget tidspunkt så på uret.Skal besøges en anden gang. Hun er her nogle dage mere. Hendes mund er et kysseredskab mere end et taleorgan.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...