Hop til indhold
leifmanden

Sif pigen, kæft nogle flotte bryster!

Recommended Posts

Jeg har længe søgt på diverse sider efter bedømmelser af potentielle piger, der skulle være mit første klinik knald ;) Faldt så over stjernerne på Østerbro (CassiopeiaStars) og havde kun tid en tirsdag, så det måtte blive idag. Tjekkede hjemmesiden, faldt over Sif. Jeg har hørt rundt omkring at man skal tage de billeder på diverse klinik sider med et gran salt, så det gjorde jeg så! 

Skulle møde hende denne frække sag idag (11/04). Blev mødt af telefondamen som viste mig ind i et rum, og få sekunder efter kommer Sif. Hun lever ihvertfald op til sin billeder og mere til, nøj nogle bryster! De floteste jeg har set nogensinde, uden sammenligning! Fantastisk dejlig våd og jomfrustram, For fanden får jern på igen ved tanken! Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg besøger skønheden! Men næste gang tror jeg hun skal have lidt smæk bagi, lidt straf hæhæ ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leifmanden skrev, 1 time siden:

Jeg har længe søgt på diverse sider efter bedømmelser af potentielle piger, der skulle være mit første klinik knald ;) Faldt så over stjernerne på Østerbro (CassiopeiaStars) og havde kun tid en tirsdag, så det måtte blive idag. Tjekkede hjemmesiden, faldt over Sif. Jeg har hørt rundt omkring at man skal tage de billeder på diverse klinik sider med et gran salt, så det gjorde jeg så! 

Skulle møde hende denne frække sag idag (11/04). Blev mødt af telefondamen som viste mig ind i et rum, og få sekunder efter kommer Sif. Hun lever ihvertfald op til sin billeder og mere til, nøj nogle bryster! De floteste jeg har set nogensinde, uden sammenligning! Fantastisk dejlig våd og jomfrustram, For fanden får jern på igen ved tanken! Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg besøger skønheden! Men næste gang tror jeg hun skal have lidt smæk bagi, lidt straf hæhæ ;)

 

Hun ser dejlig ud. Hvordan med tatoveringer? Har hun nogle af dem og i så fald store/små?

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Og der står "lange lyse lokker". Blot nysgerrig for billed 2 ser det ud til at være page frisure..Relativt kort/til skuldrene..?

Nå..Kan jo også selv skrive..

[email protected]

ifcaail.com

Sifcassiopel.com

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
leifmanden skrev, for 8 timer siden:

Hun var ikke korthåret :)

Dejligt for mig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
leifmanden skrev, for 8 timer siden:

Hun var ikke korthåret :)

Dejligt for mig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja brysterne er økologiske:P en rigtig naboens datter:)

desværre er hun en af dem der smutter ligeså snart man har skudt kanonen af,og så sidder man der og glor indtil tiden er gået.sådan noget irriterer mig at man ik lige bliver de sidste 5 min af den tid man har betalt for og følger en pænt ud og alt det der,men hver sin smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
ppd skrev, den 12/4/2017 at 07:29:

Dejligt for mig! :)

Jeg er heller ikke til super kortklippede piger, og går automatisk videre når der står ' har frækt kort hår'.

Men hvad er egentlig definitionen på kort hår til piger?

EN flot fyldig page og/eller hår til skulderen er ikke korthåret i min optik.

Nærmere halvkort frisure?

Desværre er der mange kvinder der sværger til 'praktisk kort hår', superkort strit eller plys, for ikke at tale om dem der direkte går efter muppet hår, f.eks barberet i siderne og med halvlange hårstrå foroven .

Suk jeg er sgu gammeldags hvad det her angår, men jeg elsker når en kvinde sætter håret op i flot frisure, elegant eller skødesløst, og hvem elsker ikke at mærke lange bløde lokker kildre men vi leger ?

Heldigvis kender jeg et par skønne kvinder der på ingen måde er kortklippede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Ron jeremy skrev, for 18 timer siden:

desværre er hun en af dem der smutter ligeså snart man har skudt kanonen af,og så sidder man der og glor indtil tiden er gået.sådan noget irriterer mig at man ik lige bliver de sidste 5 min af den tid man har betalt for og følger en pænt ud og alt det der,men hver sin smag.

Om man betalat för ex.vis 30 minuter, är det ohyfsat att gå så snart kanonen är avlossad.  De få GP som gjort mig detta har aldrig sett mig igen.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg synes servicen var i top! Blev masseret kærligt bagefter, og jeg begyndte selv at tage tøj på, hun forlod i lokalet før hun pænt viste mig ud. Rigtig lille lækkerbisken. Og selvom jeg desværre ikke kunne få lillemanden op at stå mere end en gang, pillede hun stadig ustyrligt ved den. Hun er en lille vildkat :D haha. Pagehår var der ikke noget af, det har jeg rigeligt af derhjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 14/4/2017 at 14:26:

Er brysterne så smukke fra naturens hånd, eller er det hjulpet på vej?

 

Brysterne er ganske naturlige! Ingen sili der, det har jeg også rigeligt af derhjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 12/4/2017 at 19:39:

great looking. But how was the service? I am not paying 1200 for 30 min just to look at and touch those boobs

Altså jeg synes servicen var i top! Blev masseret kærligt bagefter, og jeg begyndte selv at tage tøj på, hun forlod i lokalet før hun pænt viste mig ud. Rigtig lille lækkerbisken. Og selvom jeg desværre ikke kunne få lillemanden op at stå mere end en gang, pillede hun stadig ustyrligt ved den. Hun er en lille vildkat :D haha. Pagehår var der ikke noget af, det har jeg rigeligt af derhjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...