Hop til indhold

Recommended Posts


Var en tur på Daisyclub omkring åbningstid, det er ellers længe siden jeg har været der. Tog en time med denne søde pige, <3 og det var en rigtig fin oplevelse.  :wub: Som jeg kan sidde og tænke på, ind til Påsken er overstået. Ikke de store engelsk kundskaber men pyt, var der ikke for at diskuterer storpolitik. :P
God Påske! :D
Pris 7/10
Oplevelse 8/10
Stedet 9/10
Pigen 8/10 <3
Mvh. Smørhulsbarnet. :) P.S Mama sagde der kommer ny pige i dag.

https://daisyclub.dk/foyoko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 44 minutter siden:


Var en tur på Daisyclub omkring åbningstid, det er ellers længe siden jeg har været der. Tog en time med denne søde pige, <3 og det var en rigtig fin oplevelse.  :wub: Som jeg kan sidde og tænke på, ind til Påsken er overstået. Ikke de store engelsk kundskaber men pyt, var der ikke for at diskuterer storpolitik. :P
God Påske! :D
Pris 7/10
Oplevelse 8/10
Stedet 9/10
Pigen 8/10 <3
Mvh. Smørhulsbarnet. :) P.S Mama sagde der kommer ny pige i dag.

https://daisyclub.dk/foyoko

Kan man mund-kysse med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 4 minutter siden:

Kan man mund-kysse med hende?

De plejer at tyngekysse, men modtager/giver også megafransk, så god fornøjelse. 

Redigeret af FKV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det der er retoucheret væk på et par af billederne? Tatoveringer? Tekst fordi billederne måske er "lånt"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Er stedet nemt at finde?

Er det diskret?

Redigeret af Runner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runner skrev, for 5 minutter siden:

Er stedet nemt at finde?

Er det diskret?

Prøv søge funktionen med klinikkens navn. Eller Google maps og street view på den adresse som står på klinikkens hjemmeside. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 3 timer siden:


Var en tur på Daisyclub omkring åbningstid, det er ellers længe siden jeg har været der. Tog en time med denne søde pige, <3 og det var en rigtig fin oplevelse.  :wub: Som jeg kan sidde og tænke på, ind til Påsken er overstået. Ikke de store engelsk kundskaber men pyt, var der ikke for at diskuterer storpolitik. :P
God Påske! :D
Pris 7/10
Oplevelse 8/10
Stedet 9/10
Pigen 8/10 <3
Mvh. Smørhulsbarnet. :) P.S Mama sagde der kommer ny pige i dag.

https://daisyclub.dk/foyoko

Og nu er billederne af den nye pige - Angela - kommet på. - Hun ser godt nok spiselig ud.

https://daisyclub.dk/angela

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Runner skrev, for 23 minutter siden:

Er stedet nemt at finde?

Er det diskret?

Det er rimeligt nemt at finde, dog ikke specielt diskret i dagstimerne, da det ligger klods op af et auto værksted.
Men, der er dog separat indgang, men hvis der står 2-3 mekanikere ude foran, så kan man godt føle sig lidt udstillet, da jeg er ret sikker på de ved hvad der foregår på 1'st salen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det der er retoucheret væk på et par af billederne? Tatoveringer? Tekst fordi billederne måske er "lånt"?

Det har jeg ingen ide om, det ER hende . Dog med mørkere hår og så syntes jeg at hendes bryster virkede større end vist på billederne - men ægte, intet plastik. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for anmeldelsen. Generelt ser pigerne jo ganske søder ud, og i hvert fald dejligt når der er tale om rigtige billeder, og virker til at være et reelt sted. Kunne sagtens gå hen og blive til et påskeæg til mig selv  :) 
Ca hvor høj vil du skyde Foyoko til at være, og er hun helt glatbarberet eller med stribe som jeg synes man ser ofte ved asiatiske piger? Derudover er der så nogle ekstra tilkøbs ydelser til prisen på menuen, mere så man ikke kommer afsted uden penge nok :) Og hvis man tager en time er der så flere ture i prisen så at sige. Havde skidt oplevelse andet sted hvor jeg havde bestilt en time, men klar forventning om i hvert fald to runder, og kom ganske hurtigt første gang, også var det ellers bare ud af vagten. Det var ikke den bedste oplevelse.

Så mange tak for anmeldelsen, og håber du, eller andre der har været på besøg kan uddybe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Besøgte Angela i går, præcis som billeder, meget lille og Petit, meget stram, men sød og villig. 

Skriver en mere uddybende anmeldelser senere i en selvstændig tråd ;) 

Nu skal jeg se bold 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, for 1 time siden:

Mange tak for anmeldelsen. Generelt ser pigerne jo ganske søder ud, og i hvert fald dejligt når der er tale om rigtige billeder, og virker til at være et reelt sted. Kunne sagtens gå hen og blive til et påskeæg til mig selv  :) 
Ca hvor høj vil du skyde Foyoko til at være, og er hun helt glatbarberet eller med stribe som jeg synes man ser ofte ved asiatiske piger? Derudover er der så nogle ekstra tilkøbs ydelser til prisen på menuen, mere så man ikke kommer afsted uden penge nok :) Og hvis man tager en time er der så flere ture i prisen så at sige. Havde skidt oplevelse andet sted hvor jeg havde bestilt en time, men klar forventning om i hvert fald to runder, og kom ganske hurtigt første gang, også var det ellers bare ud af vagten. Det var ikke den bedste oplevelse.

Så mange tak for anmeldelsen, og håber du, eller andre der har været på besøg kan uddybe :)

Jamen det kan jeg da svare på efter en time med Foyoko i eftermiddags. Jeg synes hun er dejlig med en rigtig dejlig fast krop og gode, naturlige bryster. Højde omkring 1,68 vil jeg tro. Hun taler lidt spansk, sagde hun var 23 år og havde boet 5 år i Spanien. Jeg vil tro hun er tæt på 30, men for mig bare bedre end en på 23. 

Jeg blev meget positivt overrasket, da hun kom ind i værelset. Fik et kæmpe stort og flot smil. Hun smed håndklædet, og vi startede stående, hvor jeg fik lange dybe kæreste-kys. Det var rigtigt godt, og flaget gik på hel til hendes kys og dejlige berøringer. Hun har en lille typisk japser-dusk, som jeg egentlig synes klædte hende godt og slet ikke var i vejen. Hun er udstyret med en dejlig lille snæver mis og smagte i øvrigt dejligt. 

Jeg er selv stor tilhænger af to halvlege og havde på forhånd aftalt med mama, at der skulle være 2 times finish. Uden at bede hende om det blev første halvleg til megafransk, som bare var dejligt :)

i halvlegen lå vi og prøvede at tale lidt sammen. Jeg føler mig ikke 100% sikker på, at hun er japansk, i hvert fald kendte hun ikke rigtigt et par japanske firmaer, som jeg vil tro langt de fleste japanere kender. Måske tager jeg fejl, asiatisk er hun i hvert fald, og så er det jo også helt ligegyldigt, hvilket land hun er fra. Jeg gav hende lit rygmassage mens jeg kunne beundre hendes dejlige ryg og røv. Anden halvleg blev lidt superfransk til opvarmning og sex i flere stillinger, afsluttende med doggy, som er min klare favorit. 

Der blev på intet tidspunkt talt om ekstra. Alt var inkluderet. Perfekt til min smag, så god fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, for 8 timer siden:

Derudover er der så nogle ekstra tilkøbs ydelser til prisen på menuen, mere så man ikke kommer afsted uden penge nok :) Og hvis man tager en time er der så flere ture i prisen så at sige.

Enkelte af pigerne tilbyder analt (+500), men det plejer at stå i pigens beskrivelse. Man får den tid man har betalt for (der er ur på værelset), og man må komme flere gange. Super- og megafransk plejer at være med i prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...