Vildmand 779 Skrevet 10. April, 2017 Hej Dem der kan huske hvordan det var hos Nina, Geog hos Nina, har i oplevet steder, hvor man kan samme behandling? Ikke prostatamassage, blot den der drillende pirring i 2eren Den fås hos Cat i Randers, men tør ikke tage chancen med hende mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arkibal 156 Skrevet 11. April, 2017 Nina selv er vel stadig en mulighed? Hun plejede at være god til det, men jeg har ikke været der længe. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 12. April, 2017 (edited) Fik en tur i Hedemannsgade hos Oprah Idag det var ikke som Nina men godt. ( ingen penetrering) Venligst 8000 Redigeret 12. April, 2017 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 13. April, 2017 (edited) Fik en tur forleden, på Ringgaden, foran amtssygehuset - altså klinikken i kælderen Heller ikke penetrering, men rigtig god pirring Redigeret 13. April, 2017 af Funktionær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 14. April, 2017 Efter min tur til Aarhus Centrum Wellness i dag (se anmeldelse i forum) må jeg sige, at det er min klare favorit i kategorien "anal", hvad enten det er pirring eller penetrering... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg