Hop til indhold
Guest Pj773

Aalborg. Indlæg. Fuld pakke.

Recommended Posts

Guest Pj773

Hej brødre. 

I Aalborg / Nørresundby er der mange thai steder. 

Hvor kan man få fuld pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Pj773 skrev, den 10/4/2017 at 11:33:

Hej brødre. 

I Aalborg / Nørresundby er der mange thai steder. 

Hvor kan man få fuld pakke?

Vil det sige at der ikke er nogen af stederne der tilbyder fuld pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke den bedste til at svare dig, da min erfaring med "fuldpakkestederne" i Aalborg ikke er up to date, men da du ikke har fået svar fra andre vil jeg først byde dig velkommen her og give dig et par fif.

Du kan her på siden gå ind på "thailisten vest" og zoome ind på Aalborg. Der kan du vælge hvilke af de røde du vil undersøge nærmere ved at skrive dem i søgefeltet her på siden, så kan du få ældre og måske også nyere erfaringer om stederne. Du skal være opmærksom på, at nogle stederne skifter pigerne ret tit, så det kan være noget helt andet du kommer til, end det du kan læse om. Når du så har fundet et sted der ser lovende ud, kan du besøge stedet og se på lokalerne og på pigen der skal betjene dig, og du kan spørge hvad hun er med på. Hvis det lyder ok, så god oplevelse dig, Hvis du ikke er tilfreds eller utryg ved stedet, så kan du da bare gå igen. 

Men husk, at optræde venligt.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...