Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221780

Lad det være sagt med det samme: Det her, det er godt :) 

 

Jeg fik rimelig nemt en aftale på plads og fik en adresse til et lejligheds kompleks. Døren stod åben da jeg ankom og pigens ven tog imod mig. Jeg betalte det aftalte og han anviste rummet hvor pigen lå blindfoldet på en seng. Vennen forsvandt ind i et andet rum og jeg så ikke mere til ham før jeg gik igen.

Pigen lå som sagt blindfoldet på sengen, men hendes læber afslørede et frækt og spændt antræk. Vi smalltalkede lidt til at opbløde stemningen mens jeg tog tøjet af. Det er ikke et gfe koncept og man skal tænde på og have lyst til at tage initiativet for at få en god oplevelse. Til gengæld er pigen meget villig til at følge anvisninger :) Det er pigen på billederne og jeg syntes hun er super lækker at sexe med og er med på lidt dirty talk.

Hendes ven angiver med et bank når tiden er gået og pigen er på til det sidste, ikke noget med at "geare ned" fordi at tiden er ved at være gået :wub:  Der kommer ikke "klinik varselsbank" under akten, hvilket jeg personligt syntes er lækkert. Men vil man gerne have et varsel for at kunne time afslutningen, så skal man nok aftale med vennen om af give et varsel lidt før ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også den lækre tøs i lørdags ved 19 tiden. Gutter - har I ikke prøvet hende har I ikke prøvet det bedste. Hun er bare fantastisk.

Hendes fyr deltog også og kneppede hende medens hun lå på alle fire og slikke min pik dybt og mine glatbarberede nosser.

Kort og godt super fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venner/brødre når jeg fortæller og om en pige der giver god service og deler lidt detaljer, som måske kan hjælpe jer til at optimere jeres egen oplevelse med hende, så gider jeg ikke at det skal udvikle sig til en "kræmmertråd".

Der er ikke menu kort på stedet og annoncen ligger op til at det vil være individuelt hvad den enkelte aftaler omkring sit besøg.

Men hvis det er billig fisse man går efter, så skal men nok søge et andet sted ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Parret har nogle krav til kunden også, så som fx at man skal sende et billede.

Fint nok med krav, men den med billedet har jeg det lidt svært ved. Sendte du et billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvillingen skrev, for 5 timer siden:

Parret har nogle krav til kunden også, så som fx at man skal sende et billede.

Fint nok med krav, men den med billedet har jeg det lidt svært ved. Sendte du et billede?

Nej jeg sendte ikke noget billede. Jeg skrev at jeg ikke var til at sende billeder, men fortalte om min alder, højde og drøjde (var lidt spændt på om jeg ville få svar, da jeg ikke er helt ung). Der blev ikke spurgt nærmere ind til mit udseende, så tror det mest handler om at man viser dem at man er seriøs interesseret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for de fine ord :-) Jeg vil ikke ødelægge tråden herinde ved at skrive en masse. Jeg vil bare sige, at det er rart at høre i kan lide mig og nyder det, fordi det gør jeg virkelig :-)

Jeg vil lige sige, at billede ikke altid er et krav, men vi valgte at skrive det,  for at fjerne mange af de useriøse, fordi der var så mange der skrev.

Håber vi ses igen, måske på mandag 2. påskedag ;)

Tak, og god påske til jer alle. Og det var det jeg ville skrive her i tråden, ellers så må i skrive til mig :-)

 

Redigeret af ungstudine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligner næsten til forveksling et set-up som et Århusiansk par har kørt i Kbh, hvor pigen også var ung, lyshåret, slank, blindfoldet, villig og dwrtil også bundet til en seng.

Prøvede det 1 gang. Det var frækt. 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 14/4/2017 at 21:19:

Ligner næsten til forveksling et set-up som et Århusiansk par har kørt i Kbh, hvor pigen også var ung, lyshåret, slank, blindfoldet, villig og dwrtil også bundet til en seng.

Prøvede det 1 gang. Det var frækt. 

Vi var på weekendtur til KBH, så kan godt passe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også denne skønhed, se at komme af sted!!

Og kan se hun er på igen her i weekenden, det kunne være man skulle afsted igen ;)

Redigeret af knyffens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...