Hop til indhold

Recommended Posts

Har denne eftermiddag  i Vojens været "i kløerne" på Andrea, som er en smilende, forstående og imødekommende ung kvinde med de dejligste former, der kræver et gensyn:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hubby,
Kan du uddybe dit besøg en smule? Eller har andre noget at berette?

Kysser hun og er hun ægte glad for at modtage oral. Jeg er lidt en sucker for facesitting og kunne godt bruge en omgang med hende. Den bagdel er killer!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at hun er mere end buttet, 

Billederne er noget retoucherede.

Ved ellers ikke noget om hende, gik igen da hun var lidt mere rund end forventet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndreaMC
Garfield2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes at hun er mere end buttet, 

Billederne er noget retoucherede.

Ved ellers ikke noget om hende, gik igen da hun var lidt mere rund end forventet

Hej! Ja, kan godt huske dig fra i morges :) det er helt ok at du er mere til den spinkle side, skønhed er nu subjektivt! Havde dog nu været rart hvis du var mand nok til at sige, at jeg ikke er din type til mit ansigt, i stedet fandt du på undskyldninger og gik hjem og skrev denne anmeldelse. 

men er glad for at du tog dig tid til at hilse! 

Rigtig god weekend :) 

Andrea 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OnTheRoad skrev, den ‎12‎-‎06‎-‎2017 at 09:05:

Hej Hubby,
Kan du uddybe dit besøg en smule? Eller har andre noget at berette?

Kysser hun og er hun ægte glad for at modtage oral. Jeg er lidt en sucker for facesitting og kunne godt bruge en omgang med hende. Den bagdel er killer!

 

Jeg kan kun gentage, hvad jeg har skrevet. Andrea er en imødekommende pige med et sødt ansigt og dejlige former. Hun kysser ikke, men jeg hjalp hende ud fra hendes udtryk med en god orgasme, der var pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndreaMC
hubby skrev, for 14 timer siden:

Jeg kan kun gentage, hvad jeg har skrevet. Andrea er en imødekommende pige med et sødt ansigt og dejlige former. Hun kysser ikke, men jeg hjalp hende ud fra hendes udtryk med en god orgasme, der var pengene værd.

Jeg kysser altså :wub: også tungekys! Det er bare med forbehold og forrige gang hvor jeg var i Vojens var jeg pokkers forkølet og der kyssede jeg ikke af den enkle årsag, at jeg ikke ville smitte mine gæster med min ihærdige, lange halsbetændelse :D man kunne dog have kysset mig alligevel, ikke at jeg forbyder det - det er dog på eget ansvar når jeg er i den tilstand :P 

men tak fordi du skriver hubby <3 ønsker dig en rigtig dejlig mandag! 

Knus og kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, for 49 minutter siden:

Jeg kysser altså :wub: også tungekys! Det er bare med forbehold og forrige gang hvor jeg var i Vojens var jeg pokkers forkølet og der kyssede jeg ikke af den enkle årsag, at jeg ikke ville smitte mine gæster med min ihærdige, lange halsbetændelse :D man kunne dog have kysset mig alligevel, ikke at jeg forbyder det - det er dog på eget ansvar når jeg er i den tilstand :P 

men tak fordi du skriver hubby <3 ønsker dig en rigtig dejlig mandag! 

Knus og kys 

Velkommen tilbage på "Hende skal jeg bare have besøgt"listen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, for 9 timer siden:

Jeg kysser altså :wub: også tungekys! Det er bare med forbehold og forrige gang hvor jeg var i Vojens var jeg pokkers forkølet og der kyssede jeg ikke af den enkle årsag, at jeg ikke ville smitte mine gæster med min ihærdige, lange halsbetændelse :D man kunne dog have kysset mig alligevel, ikke at jeg forbyder det - det er dog på eget ansvar når jeg er i den tilstand :P 

men tak fordi du skriver hubby <3 ønsker dig en rigtig dejlig mandag! 

Knus og kys 

Selv tak, Andrea, jeg glemmer dig ikke<3 Kan du huske mig, jeg havde et problem:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndreaMC
hubby skrev, for 16 timer siden:

Selv tak, Andrea, jeg glemmer dig ikke<3 Kan du huske mig, jeg havde et problem:(

Ja, kan godt huske dig :D Et problem? Jeg går ikke rigtig op i "problemer", men det positive og det var rart at bruge tid sammen med dig og håber vi ses igen på et tidspunkt. Knus <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...