Hop til indhold
Guest Aalborg

"Følger lige med eller er med på en lytter"

Recommended Posts

Guest Aalborg

Generelt tror jeg, at mange her inde på EG er pis.. ligeglad med og du lytter med eller spiller, det er da noget intetsigende pladder.

Lade os da bliver fri for de mange indlæg om det skriveri, men gør dog som I selv vil, men lad os andre være fri...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Undskyld mig - men forstår ikke lige jeres humor/mangel på samme. :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde måske ikke starte ud med at være så negativ. Eroguide er jo et sted hvor man netop skriver, så tror vi mange der ikke helt forstår hvad du vil med din tråd ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 55 minutter siden:

 

Jeg følger lige med her...:wub:

 

Makey skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er med på en lytter..

 

Dinosdk69 skrev, for 51 minutter siden:

Jeg følger lige en lytter....

Arghmen bliver i trodsige af det gode vejr.?? Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad havde du forventet, jeg vedkender gerne der er masser af støj herinde, jeg støjer sikkert også, men hmm du kan jo bare lade være med at tage dig af det. Der er ingen der tvinger dig til at tage stilling eller gå imod dem der skriver eller holde med dem der skriver.

Ja det her var også bare støj og larm...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der er så mange der lige følger med i nærværende tråd, skærper jo interesse for at svare eller bare skrive et indlæg.  Jeg mener faktisk at det kan virke motiverende. Der er fandeme heller ikke noget ved at oprette en tråd, og så kommer 5 like og intet mere. Antal af indlæg og...... hvis man læser "jeg følger lige med " som der er interesse for at der kommer flere indlæg e.lign, så er det jo ikke intetsigende. 

Jeg henter lige cola og popkorn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 17 timer siden:

Generelt tror jeg, at mange her inde på EG er pis.. ligeglad med og du lytter med eller spiller, det er da noget intetsigende pladder.

Lade os da bliver fri for de mange indlæg om det skriveri, men gør dog som I selv vil, men lad os andre være fri...

Jeg er ret ligeglad med at blive informeret om hvem der "lige lytter/læser/spiler/følger" med, men da det er et frit forum vælger jeg da bare at sidde slige kommentarer overhørig:)

Det er det absolutte nemmeste og det virker for mig, og som der engang blev sagt (vist nok en en Libress reklame); PRØV DET!!....:P

I Fora som dette vil der ALTID være "Ligegyldig Info/Ubrugelig viden"

God Påske derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
TheVoice skrev, for 18 timer siden:

Det er der er så mange der lige følger med i nærværende tråd, skærper jo interesse for at svare eller bare skrive et indlæg.  Jeg mener faktisk at det kan virke motiverende. Der er fandeme heller ikke noget ved at oprette en tråd, og så kommer 5 like og intet mere. Antal af indlæg og...... hvis man læser "jeg følger lige med " som der er interesse for at der kommer flere indlæg e.lign, så er det jo ikke intetsigende. 

Jeg henter lige cola og popkorn ;)

Hej igen.

Jeg tror såmænd nok, at de der har interesse/viden at dele om et indlæg eller en tråd, kan finde ud af at lave en anmeldelse/efterlysning.

Også uden at de behøver at skrive det fuldstændig ligegyldige "Jeg følger lige med!" o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert :)

Hvad så hvis de i en efterlysning skrev "Hende har jeg også i tankerne, så håber der kommer lidt brugbar info"  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da meget hyggeligt at vide at andre også synes at det er en spændende pige man har fundet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

"Att vara med på en lytter" - inlägg på ett forum är ett beteende som har en diagnos.  

Tangentbordsdiarré.

:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 6 timer siden:

Det er da meget hyggeligt at vide at andre også synes at det er en spændende pige man har fundet :D

Ja, men det totalt overflødigt og støjende at skrive i en tråd - desuden er det meget nemmere at trykke på "Følg dette" oppe i højre hjørne - så kan alle også hurtigt få et overblik over hvor mange - og hvem, der følger tråden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 39 minutter siden:

Der sker for lidt på EG ;)

Det er da det mest aktive af den slags steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Det er da det mest aktive af den slags steder ;)

Og kvinden svarede manden, der gerne ville have sex lidt oftere "Jeg er da nok den der dyrker sex oftest med dig" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 45 minutter siden:

Her tabte jeg tråden.  ;)

Jeg lytter lige med for at se, hvilke tråde det kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Er det ikke forskelligt hvad man gør ? 

Nogle gange har jeg det fint nok med,  at lytte til andres ... :P 

Og så kigger jeg bare på og lytter.

 

Men af og til er det ikke nok for mig, kun at være med på en lytter og kigger , så er jeg nødt til at være med også :)

 

Det er vel alt efter, hvad man lige er til den dag ? 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Jernsvinet skrev, den 10/4/2017 at 23:14:

Ja, men det totalt overflødigt og støjende at skrive i en tråd - desuden er det meget nemmere at trykke på "Følg dette" oppe i højre hjørne - så kan alle også hurtigt få et overblik over hvor mange - og hvem, der følger tråden ;-)

Det var faktisk en fin lille detalje jeg havde overset – takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...