Hop til indhold
Hardguy4you

Massage til kvinde

Recommended Posts

Hej med jer.

Tak for et fantastisk forum, som bliver studeret flittigt.

Håber det er det rigtige sted at poste min efterlysning.

Min kæreste elsker massage og jeg har ikke tålmodighed til at give hende en lang lækker massage. Jeg kommer hurtig dertil, at jeg kun masserer det mest spændende sted...

Derfor søger jeg en fyr der vil give hende en lang lækker massage, hvor hun bliver masseret overalt og bliver forkælet max. Hvis det ender ud i at hun bliver tændt, er der mulighed for at gå hele vejen. Jeg vil nyde at kigge på hun bliver forkælet og vil elske at se hun bliver tændt af det og ku være fedt at se hende så tændt at hun gav lov til fuld pakke til massøren. 

Så hvis nogen herinde har kendskab til en god tålmodig massør, evt. Tantra massør. Så send mig en bsk og lad os se om det ku friste. Kvinden er 46 år 155cm høj. Lidt buttet, langt mørkt hår og lækre store bryster... vi er kun int. I seriøs massør hvor jeg må være tilskuer. Vi har ikke stedet men hotel ku være en mulighed. Vi søger på Sjælland.forvent hun vil se billede af massøren. Håber det lykkes at finde en god tålmodig massør herinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vestegnen

Interessant bud. Ku godt være hun sku forkæles af ham i påsken. Håber han kan bringe hende helt op og ringe. Ku være frækt at være tilskuer til...

Tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...