Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hende og partneren lily er anmeldt flere gange. søg oppe i højre hjørne på siden

Skrevet

... MEGET svingende kvalitet, tror desværre der er flere minus, end plusser, som jeg lige husker det!

Har selv besøgt dem, på nørrebro, det blev ikke til gentagelse

Skrevet

Ja, de er tilbage i den famøse kælder på Tagensvej, som jeg igen har besøgt. Som en vaneforbryder bliver jeg ved med at vende tilbage :-)  Lilly er stadig god til megafransk, men har med tiden tabt terræn og er nok ikke længere i superligaen af suttepiger. 

Skrevet

Knepped gigi og lily på samme tid.,

Bestilte 30 min til 800 kr.

Jeg har desværre sldrig oplevet noget så trist før...

Lily gabte åbenlyst og kiggede tomt ud i luften det meste af tiden... mens gigi i det mindste smilte bare en lille smule... 

Jeg har altid haft gode oplevelser med ludere. Men disse to havde jeg decideret ondt for det var åbenlyst at de ikke syntes om det og bare ville habe det overstået. 

Måske har jeg været uheldig og ramme deres dårlig dag?

Det håber jeg... 

Det positive om den er at de er pisse lækre:)

Jeg håber i andre har eller får bedre oplevelser med dem!:)

Jeg kommet dog ikke igen

Skrevet

At besøge Lily kan være lidt som et besøg hos tandlægen. Lily er en smule fraværende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.